Followers

Sunday, February 27, 2011

orang suka berangan sebab apa?

kalau gua.. sebab time tu memang takde keje nak buat..
gua rasa orang berangan bila terlintas sesuatu yang dia mahu.. so dia akan berfikir sambil berangan..

korang rasa sebab apa?
jangan nak tipu gua lu tak penah berangan..
 backhand dapat kang!!




berangan tu takyah nak berusaha pape pun sebab kalau lu berangan nak jadi kaya pun.. dalam angan2 tu lu boleh je redah nak kaya rupa apa pun.. sebab nya.. itu kan angan2 .. rekaan lu semata.. so apadahal..

kekadang buat gadis2.. berangan kat kat dapur memang tak digalakan..

sebab tu la gua rasa terbit lah hikayat..
"nyanyi kat dapur nanti akan kahwin dengan laki tua.."

sebab orang tua2 dulu tensen dengan gadis2 yang suka berangan sambil menyanyi  kat dapur sampai ikan hangus..lauk masin.. kan??

tapi angan2 ke arah positif apa salahnya...
bukan kah satu kejayaan itu bermula dari sebuah angan....

9 comments:

bun said...

kalaw angan-angan mat jenin jadi kenyataan tak???

gigiAriEma said...

hoho..gigi pon suke brangan! tp sblum tido..hehe

tricksrex said...

hari hari aku berangan
tapi aku bukan mat jenin wey hehehe

nub said...

ceq suka berangan lam toilet. harharhar

Miss Sunshine said...

Saya suka berangan! sejak akhir2 ni bertambah2 suka berangan.. sebab bosan kat sekolah ni, takde kerja nak buat.... Hahahaha...

miss chekleen said...

tinggal jejak ;)

: JannahSuhaimi : said...

jannah suka berngan gak..

.::: Princess MOMOY :::. said...

sebab tak dapat apa yang dihajati
so yang boleh buat berangan je la
contohnya lahir dalam keluarga kaya dan cantik
Korang pernah main game ni?"
Coupon makan-makan untuk korang"
Comelnya HEMPEDU ULAR"

unknown girlz said...

betul2.. saya sangat suke berangan..
lagi2 berangan drive mini cooper :p

at least kearah positif nk majukan diri..cewah :)

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!