Followers

Wednesday, February 2, 2011

contest: aku dan tudung express!!

"contest doh.. aku join contest doh.. "kelip2 mata jap!!hhahaa...
"minah super pemalas ni join contest??" kahkahkaha.. gelak lagi..

syarat2 dia mudah gila.. -sebab tu aku join-
aku kene tag pun  dengan cik blurr..
nak tau.. ko-ko semua usha kat blog sitiaminahidrus  

nak tengok dia punya contest.. just clik2 this pic!! okeh..


 tarikh tutup contest:28 feb 2011.. so lambat lagi la kan..

dia suruh letak gambar bertudung dengan tudung express.. mudah.. aku rembat la pic2 hodoh aku.. janji tudung express kan?? kan3??
jap2.. express maknanya tudung nak cepat siap kan.. tak payah nak gosok.. kan2??
 













ni tudung memang superb xpress ko tau.. boleh pakai sambil jenjalan keliling bilik sambil tengok jadual lecture hari berkenaan.. bangun lambat .. sila lilit tudung ni.. sumpah!! tak tipu punya..


















yang ni pun xpress jugak kot.. tak yah lelama duk depan cermin..


















yang ni aku express jugak.. ahhaha...
*berapa banyak express la ngok??

okeh.. aku kasi tiga je.. sebab tu je gambar aku yang paling hodoh kan... kahkahakah...

hampir lupa badigol!!
kene tag 3 oarang kot..
aku tag
nur 'afifah
putri
farhana

okeh settle...

6 comments:

nur 'afifah :) said...

kok ye pon..crop la dulu gambar aku tuh.! mesti ko nampak lg cun tanpa aku.! +__+ heeh.~~

Unknown said...

semua bgi gambo byk2 hehe

PendekarPetai said...

kalu aku nak join bleh?? ti aku pakai la tudung... hikhik

Yellow LEOpard said...

picture kedue tuh..yg si hijau tuh, selalu kat BB kan...ape die buat kat stadium..huhu

gud luck~

fanacheksaat said...

beb..
thanx tag ak taw..
ak kne blog walking kt blog die la ek??
huhu...
ok2..
thanx tag ak taw..
hehe ;))

fanacheksaat said...

thanx beb tag ak..
huhu...
bab ekpress ni mmg baguih...

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!