Followers

Thursday, February 10, 2011

lelaki.bola.kenapa kedai mamak?

kenapa bukan kedai makan Mak Merah? Mak Temah?Pak Jabit?
dorang pasang astro jugak kot?


mak merah ,mak temah dengan pak jabit punya teh tarik tak kaw ke?
mungkin jugak..

kenapa weh?? semalam member aku tanya.. aku no idea .. kahkahakha
LAKI JAWAB LA WOI!!
kok pompuan ada idea.. cer cite.. : )











gambar dari pacik google..

20 comments:

Adinda Amy Sensei said...

lelaki dan bola memang sinonim...kedai mamak memang jd medan sasaranlaa kan..baru meriah..

salam kenal terompah!

perondajaketbiru74 said...

hmmmm....mmg kt mamak port terbaik kaki bola sbb mcm2 ade kt mamak sebut jer ape nak makan dan servis pun bagus....

BillyNain said...

ada org kata..lelaki yg tak minat bola bukan lelaki sejati.aku walaupun x pandai main bola, tp minat gak melayan bola ni. dan sllu port terbaik di kedai mamak la~meriah

Indah Mulya said...

ntah, nape kdai mamak ekh?
sbb nk layan roti canai kot?ngn teh tarik?hah, i taw!
sebab kat kedai mamak salu ade tv lcd tak pun skrin gaban baek punya..tu yg jadi tumpuan kot?

penyejuk hati said...

wlpn sy prmpuan..sy pun ske kedai mamak..sbb slalu kedai die besar and servis die baik..rindunya teh tarik msia (^_^)

cik-terompah said...

adinda: tapi selain mamak x aci ke?
salam kenal !
peronda: urm.. boleh diterima.. :)
billy: meriah!! mmg pun.. bising sampai ke tinggat 15..
indah:kedai mak merah ngn mak timah pun de tv..
penyejuk hati: ala u.. saba2.. nanti panjang umur.. malaysia u jejak.. hahah

missSenget said...

selalu kedai mamak je kot bukak 24 jam..

:) bernas x jwpn?

Dilla Nur said...

adeehh...dr dlu tetanta-tanya gak..hahaha...cuma x brani nk tanya je...hihi

Ratu Sulaman said...

yela.. nape x warung pak munawe ke... agak mamak tu letak pape tak kat menu dorang? XD

cik-terompah said...

misssengent:mungkin tu sebab musabat yg tepat.. sbb kdai mak timah bukak sampai kul 12 ja..
dilla nur: pulak dah..
ratu: tepuk perut tye dah makan ke belum.. haha

ecah..merangkap anak cik nan said...

ecah pon suke tgok bola kt kedai mamak..hehehehe

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

haah kan, kenapa ye..baru tim perasan.hahahaha.

cik-terompah said...

ecah:really?? cer cite pe best ye?
tim:tu la yer.. sedang berfikir..

ghost writer said...

kenapa kedai mamak?

sebab kedai mamak tak kisah kita lepak kedai dia lama2 sampai panas bontot.

sebab kedai mamak sedia big screen woooo!

mohd zhafri said...

jawapan yg aku sendiri pon x tau....hahaha

i am S!L4H.. said...

ha a la..knape erk?pelik jgk...slalu kdai mamak penuh.....

::nuRuLaDHar:: said...

haha sebab kat kedai mamak baru meriah beb!! hihi =)

Scya LollitA said...

aritu cik scya penah skali g kdai mamak mse game .
pnuh ngan budakk laki jeh ,
(nak mkan pon cover sbb dpan ade abg hensem)
keh99

mofaizmz said...

mamak bukan 24jam.. pak jabit ada bukak 24 jam?

cik-terompah said...

ghostwriter:ak pun agak gitu..
zhafri: ko x lepak mamak?
silah:pelik jugak kan..
nurul:sgt meriah.. klu gol tu.. mak aih...
scya:amboi2,, nakal..
mofaizmz: hahah.. kene tye pak jabit..

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!