Followers

Monday, February 14, 2011

lagi theory member gua

gua pernah dengar pasal theory kalau bulu mata jatuh belah kanan orang rindu lepas tu kalau belah kiri orang benci..
karut semua tu..
nih semalam pulak.. member gua cakap .. dia penah dengar orang cakap
bulu mata jatuh tak kira belah mana ...asal bulu mata letak kat rambut.. nanti rambut panjang!!
gua pejam celik mata.. gosok telinga 2 saat..
lepas tu gua bantai gelak..
bongok la..

kalau letak kat bulu lain? ketiak ke? bulu hidung ke?kahkahkahaka..
gua bayang lagi 2 saat..
lahanat.. bak kata member melaka gua..
KARUT!!




pakcik dah takda masalah kebotakkan la kalau theory member gua dia guna..

11 comments:

NUke_Rude said...

hahha.. aku rasa time skolah2 dlu pun member2 ade bcakap bnda yang sama! haha.tapi aku tak sure lak mmg btul2 or karut smata2.

Anonymous said...

haha..sy selalu mse kcik dgr bnde tu pstu wat..skg....x layan dahhhhh..haha

cik ungu said...

tau takpee...



dlu mase skolah member kata letak buku atas kepala, nanti sume ilmu dlm buku tu boleh diserap masuk...

member sebelah terus letak buku kimia atas kepala...



aku : wadde...?~

KERTAS A4 BLOG said...

ha ha ha ha aaaa...

Wafiy Suzly said...

sunggguuuuhhhh lalalalala~ tatau nak kate pe..

FurBall said...

kelakar lah..kalu mcm tuh tade lg lah org g yunam hair care!!!

....~MissMarshmalloW..~ said...

a'a lah terompah..dulu2 sllu mcm tu...tapi sekrg pon kdg2 jer la wat2 ikot...kekeke

tomato said...

haha betul2! klaka je.. :D

Firdaus Khairuddin said...

haha, lawak kot :D

cik-terompah said...

nuke: ak baru tau kut..

silah: ko tau.. kerut2 ak bila nak dengar...

cik ungu: waddefood? kahkaha.. biol ak..

keras A4: gelak.. yes gelak..

wafiy: silent..

furball: tula pasl.. drg dah bole pikir bisns lain dah lps nih..

missmarsmallow: klu teringt.. ye x..

tomato: tau xpe.. bantai gelak je kot..

firdaus: sangat la lawak.. adoi.. (--")

AwienSyahirah said...

kahkahkah! kalau cmni, yun nam hair care pun xlaku weh

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!