Followers

Sunday, February 13, 2011

ini theory member gua

"member baik dengan member baik ada saja yang berkahwin
tapi member baik dengan member baik bercouple tak pernah ada.."

peningkan statement member gua ni.. ke gua je pening?


maksud dia.. bila dah ada perasaan antara satu sama lain pada awal perkenalan.. maka tiada istilah member baik.. tapi lebih tepat.. orang itu akan dianggap  "lebih dari seorang member"  senang cerita.. special..
part kahwin tu mungkin bercinta lepas kawin kot..

betul ke tidak member gua ni cakap?




gua tanya diri gua.. gua ada member yang gua anggap lebih dari seorang member ke??
ada ke tah?? ada ke? ada ke????

10 comments:

Namaku Asumira said...

hoho.. statement cepucemas ni wahaha

nur 'afifah :) said...

meh aaku tolong jawab.. ada.! haha..

cik-terompah said...

asumira:sila jawab yang oi..
pah:ada?? maksud ko????

nur aisya humaira said...

aah,blh dipakai laa theory ni...:)

KERTAS A4 BLOG said...

kawan special kut.... ye ke... aku pon tak paham...hehe.. jangan maree arrr...

+akufobia+ said...

cakap ada.cepat.

atiEy_[azHa] said...

wow ! siapakah dia ? huhu

amier azrul alias said...

ade ke?
haha

nazirulhazwan~ said...

yupz, aku takkan couple ngn member baik, tp takde masalah utk memperisterikan beliau, pelik tp benar:P

Amirrah Zawani said...

entah lah.. mybe ada mybe takda.. hehe :)

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!