Followers

Thursday, February 17, 2011

gua benci lelaki fesyen londeh seluar

lu paham tak maksud yang gua nak sampaikan pasal fesyen "londeh seluar ni??"

kalau gamba bawah ni lu paham tak??




alkisah semalam bila gua balik kelas adalah mat ni pakai kemeja kecik yang ikut fit badan tu lalu depan gua..oh nasib tak buncit..  ok la gua pun bab usha mat-mat nih hobi la jugak kan,, dah lalu depan mata.. layan sudah..
mat ni pun muka not bad.. masalah nya bab seluar ni terus OUT la..

gua nampak boxer dia doh.. bukan sikit banyak doh.. siap nampak jenama lagi.. macam niat nak tayang je depan awek2 yang lalu situ.. ke hulu ke hilir.. ayoiiii....
agak-agak kalau boxer tu hello kitty.. memang gua gelak belahak depan dia.. padan!!
*dah lalu depan mata.. gua terpandang ok..


bukan laki je gua nak sound nih.. pompuan pun sama..
laki nampak boxer.. pompuan nampak lurah ..buruk doh..

persoalan: best ke pakai seluar londeh nih.. tak rasa ke kurang selamat.. ?
                apa guna tali pinggang dicipta?

*kepada bubby.. entri ni tak da kene mengene dengan hang..

47 comments:

Anonymous said...

saiz suar tlbh besa tu, pastu, tli pinggang hlg. .hak3, len kli. . tarik jer suar meka nie.hihihi ;)

Cazari said...

me pun kekadang camtu gak.. huhu

nadira shahid said...

time die lalu nape x ckp 'awk, nk sye belikan tali pinggang x? murah, rm10 je pun' ;p

eyna azmi said...

hahaahah
eyna pun sama gak ..kalu nampak orang pakai seluar lodeh ie rasa nak tolong angkat jek seluar dia naik atas sikit ..

cik-terompah said...

nonoy: haha.. x smpai hati lak nak buat.. public..

cazari:meh ksi belt..

nadira: hahha.. aci jugak kan.. xpe.. nex time jumpe ak ckp..

eyna: murni sungguh hatimu :)

norazamin.ayob said...

bhajet huupers la tuh! ekeke~ kalau brani g je tarik boxer dy! esok sti tobat. XD

syazwanizrashid said...

yang peliknye, kengkadang, ade tali pinggang pon londeh jugak. drama betul.

Faiz Zaini said...

gua lelaki.. dan gua pun rasa menyampah dengan style macam ni.. ini seriusss!!

cik jannah said...

haha..ustaz saya cakap suar baby..

remy ishak said...

oke ape? ekekekek

leh sapu sampah 2 in 1

tomato said...

selekeh .. tapi kdg2 lau kena smart gk..hehe

cik anum said...

ape yang ada pada boxer smpai pakai seluar londeh.. erkk, tak suka laki pakai sluar londeh. kui3

Eda Latiff said...

benci jugak lelaki yang pakai seluar londeh2 nih!..

tetiba hello kitty lak ek..ahahaha..;-)

cik-terompah said...

mean.mean: klu tempat sunyi dah lama aku buat.. public la beb..

syazwanizr: tu aku pun pelik.. kira x jadi la plan ak nak beli belt buat adiah besday ni,, (--")

mofaizmz: kan.. *yes ada gak laki sokong ak..

jannah: bgos ustaz ko..

remy ishak: hahah.. ko nih.. mmg perli comel..

tomato:tah la.. mana tah dtg smart nya?

cik anum: apa ada ek? hehe

eda: dari salormoon ke.. powerpuffgirl ke? hahahah

CHE ROSSLI said...

sangka baik!
mungkin dia elergic ngn tali pinggan. sbb tu dia tak pakai.
mungkin dia nie ada sindrom xleh pakai smart2
mungkin dia nie jiwa kacau
mungkin dia ni belum mumayih(akhil bhalil)
sangka baik(",)

alqassam bridge

megat isa said...

owh. i tak pakai londeh londeh ni. malu le~

cik-terompah said...

alqassam: nak sanggka baik part yg belum akhil bhalgh tu mmg x masuka akl la.. mat tu dak UNI dah pun..
(--")

kau kesah ke? :yes,, bgos sungguh.. :)

ghost said...

tuh maknanya dowank terlupa pakai belt lar tuh..aiyak!

kadang2 suka gak pakai jeans terlondeh...hahaha

Unknown said...

itu fesyen sy sbb sy pun mmg selalu pakai sluar londeh ni... hehe

Anonymous said...

ahahaha...lwk btol la komen2 nih..blikan die tali pinggang....hahaha

tp ok lg..drpd prmpuan yg mcm tu...x tau nk kate ape...emmmmm

Raden said...

aku suke usya..haha
comel
sape suh lalu!

.kozue. said...

tarik je seluar diorang tu sampai ke bawah,hik3~

Unknown said...

aku pun blushing bile bce entri ni.. haha :P

EIPUL said...

maybe dia tadek duit kot nak beli tali pinggang, huhu

pikir positip beb ngehngeh

CahayaCintaIlahi said...

sangat setuju .. ish kalau perempuan tu sampai da nak terkeluar da lurahnyeeee ish2.. laki pulak smpi ke bawah seb x nmpk bontot aih mcm2 la fesyen yg tak bertamadun skrg ni

Aimifiqa said...

btul2. x suke. gile kut. dy nk tunjuk boxer dy baru beli la tu. hehe

ayujamal said...

buruk bebeno rupanya yer

gigiAriEma said...

hahaha..sakan ar org laki pkai suar skrg nih...
kbykn nya mcm ni ar..
tpi stgh je londeh truk tuh..kdg2 shemart ar gak kalau yg pakai x bajet sgt tuh..huhu..

10jarijemari said...

best kut..hehe~

Unknown said...

dunia akhir zaman..
macam2 berlaku :)

Julia Johari said...

fesyen mcm ini dh lama wujud...x sangka sekarang pun masih ada lagi diorg amalkan....pelik2x.

Nik Lisa said...

xpasal2 kena pikir nak pakai boxer ape.
ye ah, nak tayang nye pasal an. huu

Puteri Balqis said...

hahahaha...gelak ade makne(",)

suri solehah said...

salam..lelaki kira boleh maafkan lagi..tapi kalau tgk ppuan nampak celana dalam..akak rasa malu bagi pihak..

Yu'Yu said...

fesyen bebudak skrg....hahaha

Up2saya.. said...

slalu npk lelaki mcm ni..nak je g londehkn suar tu terus ke bwh,biar smue org gelakkn die..haha..kdg2 tu,ade yg pakai belt skali tp sengaje di londehkn..ngade2 punye fesyen..

sicKo^ said...

zaman aku muda2 dulu, aku pun terikut2 ngan trend ni.. skrang dah dewasa sket ni, aku londeh sket jer.. mungkin sebab perut aku ni besar, so seluar tu selesa duk bawah perut :p

myn :) said...

terbaik , nak tunjuk yg dia sorg jee ade boxer kat dlm dunia niee . nak tnjuk dia sorg jeee seluar londehh , HAHAA

Aqilah Akmal said...

boxer lagi mahal dari selua mungkin . hehe ><h

Khaisya said...

selalu tgok panorama lelaki seluar londeh2 nih..selekeh je kan?

nazriey jusoh said...

pencemaran btul kan.....meluat ah tengok....

ema said...

tuk wan aku ckp bdk2 ni dh xtahan nk terberak..

irzat adam said...

like2...
buruk n hodoh...

o_0 v

Unknown said...

dia ke hulu kehilir sebab nak cari tali pinggang la tu..hehe

fAiRy PrInCesS said...

fesyen ntah pape. yang pompuan pon malu tau i tgok bontot dorang.. auwww. yan laki lak bajet seksi la konon ngan nmpak boxernyee.. hahahaha

afifah said...

yg perempuan ad elok bertudung, berlengan panjang..tp nampak lurah..nk termuntah rsenye..

Anonymous said...

ohh! kalau lelaki pakai sluar londeh ni memang awal2 lagi dah out baut calon laki!! :DD

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!