Followers

Saturday, February 19, 2011

pernah pakai seluar koyak? pernah jatuh depan orang ramai?

maksud tersembunyi gua  nak tanya ..


PERNAH RASA MALU GILA TAK?

 *cet.. gila tu ditambah kerana nak mengambarkan ke-estrem-man cerita..
sila baca entri gua yang sebelumnya.. kalau nak tau gila tak gila ..

bagi gua.. memang la malu bila berada ditempat kejadian.. lagi2 depan brader2 hensem .. arghhh.. mimpi ngeri beb!!

tapi tahukah anda dengan pengalaman sedemikian.. baru lah ada benda kita nak cerita dekat anak cucu kita pada masa lepak2 sambil main playstation10 nanti.. hahhaha...







"tok dulu time sekolah pernah terjatuh baik punya depan nenek korang nih..setat situlah bermula nya kisah cinta kami.. memang haru betul" hehehhe

cucu-cucu pun sebut..
"wahhhh.. lagi tok lagi.. sambung...."
tok pun senyum2 sambil mengingat detik jatuhnya macho depan nenek mereka..


gitu lah tamatnya entri gua...
kesimpulannya
malu memang asalnya pengalaman pahit tapi akhirnya manis bila dikenang kemudian nya..

31 comments:

echah mashuri said...

HAHA.betul gak weh..tp malu sekejapje kot.pglaman tuh penting.hehehe

misyamissyou said...

xmo la cte kat cucu cicit..malu kot..hahhaha!

amir aizat said...

tahu xpe.sabo je ah,haha

shahsyaz said...

mmg pernah malu..dan selalu malu..adoiyai!!!

Arneza said...

penah jgk jatuh tangga masa semua org sibuk nak gi lunch...malu ada, sakit lagi laaa...adoi!

MULAN said...

macam tau2 je.. memang pernah pon, seluar koyak kat belakang, atas sikit dari lutut.. siap tunggu bas lagi tu.. prrghh... nasib zaman sekolah dolu2.. tak tau nak citer feeling time tu..

Up2saya.. said...

hehehe...kisah percintaan yang xkn di lupekn sampai bile2 klu mcm nie..

Fiqas said...

pernah jugak jatuh tergolek ..malu deh... tp hari ini boleh tersenyum kalau teringat..

mrs.sabri said...

pernah jatuh dpn boyprem (dah jadi hubby sekarang) malu toksah nk ckp..nasib baik dia tlong angkat..wawawa romantik gitu..terus hilang rasa malu..hahaha :)

Puteri Balqis said...

tak pernah jatuh tangga but pernah jatuh dalam longkang..haha

Fizi said...

haha,,,pengalaman tuh. ^^

Mujahadah said...

kalo leh xmoh malu depan mamat2 ensem!! ahahahah

amier azrul alias said...

sluar koyak?
penah la..
suar jeans ade koyak kt lutut
haha

nadira shahid said...

malu = waktu kejadian
kelakar = waktu bile dikenang
byk kali kot terjtuh, tpi sekarang menunggu saat jatuh dpn laki hensem pas tu terus jtuh cinta, kapel, then kawen! haha

mikeon9 said...

pakai seluar koyak tak pernah tapi pakai seluar lupa nak zip.. haha... celaka betul..tak ada sesiapa tegur suruh tutup.. dah balik baru perasan. pasrah :D nasib baik pakai boxer berkaler :D haha

My Popular Post: Award si adik mia sara

kau kesah ke?? said...

seluar koyak dalam kelas. malu~

With Julia said...

apa yg ptg slumber...buat2 x nmpak kihkihkih wpun dlm hati dh taw lama dh..cepat2 ler cover kuikuikui

Ai Yu said...

ahakss....trbaek nyer pengalaman........sweet nyer~

Amira Naddia said...

malu itu mesti..tp publisiti akan mnerjah selame 2-3 hari la..haha
lg2 depan students laki yg ensem

snggup jatuh demi perhatian!

AL-QASSAM said...

jatuh gua buat selamba je..hi

suri solehah said...

salam..baru jatuh semalam..belum jd kenangan manis lg sbb sakit huhu

sicKo^ said...

aku tak pernah dimalukan sampai camtu skali.. harap takderlar lepas2ni pun.. hehe

|| A r a W a n i || said...

Hahahaha..
betul weyh..
dengan ada pengalaman macam ni la wat hidop warna warni...

ema said...

aku pnh jatuh longkang dpn rumah..nsb baek xde org..kaki berparut smpi skrg:P

mizzapple said...

malu time kejadian je. pas2 dh ok dh.

tp bila igt blik, rsa nk ketawa je. huhu

n i k l i s a said...

betoi betoi.
lagi malu lagi kelakar. wuu

Nurul Afifah said...

pastu tok lme2 bosan tok reject je..pastu tok jatuh len..bru jmpe tok wan tu..
;P

tomato said...

hahha ! betol gak ek ! malu2 gak.. :P

EIPUL said...

aku penah jatuh telentang dekat koridor surau, pastu aku tak bangun sebab malu sangat, dalam 20 saat lepas tu baru aku bangun, hahahaha
pastu semua orang tgk, aku taktau nak buat apa, :-S

irzat adam said...

penah...
cover je la..
mlu uh...
hihhihi

~ ナフィルザ ~ said...

malu sekajap then buat dono,ekeh keh~

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!