Followers

Wednesday, March 2, 2011

buaya sungai dengan buaya darat .. mana lagi bahaya?

kalau gua.. kalau dua2 depan mata.. gua lebih rela redah buaya darat dari buaya sungai.. seriau gua.. lagi2 buaya tu spesis tembaga...



gua tak tau la ni buaya sungai ke buaya darat... ke buaya kacukan.??


*pakcik google punya gamba...

10 comments:

KAMIHIDUP said...

dua2 bahaya. :)

Cik Yana said...

Kalau cakap rela kena baham dengan buaya sungai dari kena baham dengan buaya darat boleh tak? Hehhe~

acan ketot said...

dua2 bhye..
hu3..sbb lau kne..
saket laen2..

mofaizmz said...

hahaha.. buaya sungai.. ko hulur apa pun dia ngap jugak.. haha

ⒸⒶⒽⒶⓎⒶ said...

tak nak kene baham dua T_T scaryyy

zazaw said...

HAHAHA
tak ada yang tak bahaya
melainkan yang bahaya bahaya belaka

rasman said...

agak2 wa berpotensi tak?

Imran nyambek said...

anjing lagi bahaya

kau kesah ke?? said...

mulut paling bahaya u ols.

shahsyaz said...

buaya darat bahaya giler....

buaya dlm air bahaya ketika dia nak makan kite je..

buaya darat, bkn setakat makan, die kikis, die hakis, dia tarik, n then tinggalkan kita sebegituh sahaja...

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!