Followers

Saturday, March 19, 2011

hai TEROMPAHCARING..

-yosh!

pernah dengar terompah caring? tipulah blogger dengan blogger tak kenal kan?
kalau tak kenal...sila kesana dan folllow beliau ...
ramai yang datang kat blog gua selalu tinggalkan something like:




hah.. kalau tak nampak.. sila la besaukan yer kengkawan..

adik beradik? bukan ye kengkawan..
awek? yang ni lagi kronik.. tak la kengkawan ...

sampai la kak k-poh buat entri pasal kami..

thanks kak!! hahaha....

gua guna nama terompah nih sebab ada sejarahnya time minggu haluan siswa Uni gua..
so..takda istilah tiru sapa tiru dekat sini....hek.

nak kongsi  fakta dengan korang..

samanya kami..
dalam dunia blogging nih kami mengunakan nama terompah. *ya sama ...
dan realiti nama sebenar pun lebih kurang ja.. hahaha...

yang tak samanya..

siterompahcaring nih popular . follower dah riban2.. entri pun cambest..
yang gua nih.. ayo,, jauh sangat la kan..
-tah dia perasaan kat blog aku tah tak ..(--")


hah.. lagi satu.. gua nih.. pompuan.. dia laki.. beza tu..

*kepada terompahcaring.. cer cite camne boleh dapat nama terompah nih??

+kepada yang bertanya..kompius.. harap gua dah jawab soalan .. haha..

3 comments:

Anonymous said...

haha. ada ea yang tanya camtu. :)
apela diorang ni. Bdw, dapat nama tu sebab masa awal-awal penubuhan belog, entry banyak kepada islamic-islamic entry. so, masa tu nak cari lain daripada yang lain. Bila terfikir terompah. Terus ambil, sebab terompah usually digunakan pada zaman nabi. :)
terompah kebanykan zaman sekarang digunakan kat surau2 lama. masjid pun dah pakai selipar jepun. huhu.
thats whylah. penambahan caring tu untuk senang orang nak ingat dan menggambarkan sifat penulis. :)

MIMIE AIZA said...

heee.. ada terompah lelaki dan terompah perempuan laaa

MIMIE AIZA said...

heee.. ada terompah lelaki dan terompah perempuan laaa

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!