Followers

Monday, March 14, 2011

apa pendapat anda bila melihat lelaki pakai anting-anting?

cool?
machokah?



bagi gua BURUK doh!!
dah macam pompuan dah..
ada yang pakai pesen paku la.. yang tebuk besar duit seposen la.. lawa ke ? ayoo


lagi-lagi orang islam..
ada orang cakap orang laki  pakai anting-anting atau subang nih tak boleh walikan anak nya.?
betulkah?gua tak pasti.. minta maaf kalau salah (--")

kalau rajin usha la nih...
HUKUM lelaki pakai subang
seorang lelaki yang kompius pasal isu subang

tak kan la satu masa nanti.. hantaran untuk laki pun letak barang kemas serba satu..
dah sudah... (--")

aku agak lagi macho kalau tak pakai subang,rantai .. dah cukup indah dah ..
tak gitu lelaki -lelaki macho semua??
perempuan pun suka? tak gitu...


*gambar tiada kene mengene dengan ini entri ..  (o0) ^

11 comments:

KAMIHIDUP said...

sangat benci bila tgk laki bersubang. :)

CikBulat said...

serius kecewa pasal lelaki.
ehem. memang kalau betul mereka dah insaf.
mereka tetap xboleh jadi wali.

storyfromme said...

geli la dengan laki bersubang ni.walaupon dorang pakai baju yang macho la kononnye, tapi kata pandangan mata ni dorang same je dengan golongan awww (pondan).

Sharienz Sz said...

sangaaat hodoh lelaki bersubang!! x kena langsung

cik-terompah said...

kamihidup: samalah..

cik bulat: krg2 insaf..:)

storyfromme: pondan? hahha... drg yg pkai sbg patut dgr nih..:p

sharienz: x hensem..

atien said...

aku pun x sukaa...aku rasa geli gila kalau nampak lelaki pakai subang~ adoii~ -_-"

Namaku Asumira said...

dlu ex kami suke la pkai subang ni
sebelah pulak tu adoi
puas dah tegur..

tp skang ni xtaw la dye pkai lg ke x..
kunun nmpk ganas la tu adoi

cik nurussalwa said...

ahaa.. saya sgt setuju.. mmg x macho, x ensem n XPATOT~~

fyna said...

x suke....




jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

rasman said...

GAY!!

cik-terompah said...

atien: kan.. mcm nyah..
asumira: haha.. kene tegah tuh.. klu x.. tersasul je..

cik: yes!! suka!!

fyna:sama!!

rasman: lu ka??

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!