Followers

Thursday, March 10, 2011

perempuan bertudung zaman sekarang boleh bikin nafsu lelaki bergelora

tajuk entri macam nak bikin laki pompuan huru hara jiwa raga kan..

gua pun rasa gitu gak sebab gua pun pakai tudung..

bia benar kan?

ni lagi sekali gara2 formspring adik gua.. ADIKTEROMPAH


tapi gua rasa kalau perempuan pakai purdah pun boleh datang je nafsu laki bila tengok 
betul tak???

benda semua kena berbalik pada IMAN seseorang itu.. kalau teguh.. xdehal la kan..
tapi perempuan pun kena lah jaga kawal diri..
memang la fesyen hijab sekarang tengah in ..
nak ikut boleh tapi jangan lah aurat kepala dah tutup tapi aurat tang tangan leher terbuka.. tak syok la mak mertua korang nak usha2..

.....................................................................................................

semalam gua pergi kelas mandarin.. ada sorang awek nih piewwwwhhhhhh..... body cun gila.. pakai tudung tapi baju memang ikut shape la.. tetiba mamat yang duduk belakang gua ni cakap..

" talib..talib.. ko tengok awek tudung hitam tu.. badan dia.. pehhhhhh"

gua punya mata .. apa lagi.. tengok la sama..
memang mantap pun.. hahahha

tu la .. tayang lagi.. kan dah bikin nafsu lelaki bergelora,,


*baru perasaan. soalan ni pun di spam dekat fs gua..

29 comments:

Alwani Raihan said...

Ohhh tidaakkkkk! tapi maaplah body sy tk mantap HAHA

mantap tak mantap still kena jaga aurat as a muslimah :)

NICE ENTRY !

toyolkiut said...

pakaian x lmbang kn kperibadian..
pe2 fesyen pun, ati msti mau baik ok?

Wafiy Suzly said...

kalau dah ikut shape sgt,tak payah pakai tudung takpe..

AwienSyahirah said...

AHAHAHAHAH
awwww
aku nak spam jugak la fs ko ngan soalan lebih extreme!

misza said...

sendiri kena ingatkan. tepuk dada tanya iman.

KAMIHIDUP said...

kalaulah boleh tinggalkan nafsu kat dalam locker, kan best, haaa. :)

Nobita Sensei said...

kalau tutup semua aurat pakai purdah insyaAllah payahlah nak naikkan nafsu berbanding open sana sini tapi bertudung.

habsahharun said...

tutup kepala, tapi tayang body sepsi pulak yer..pesen katenye..

FasiHaH SupiaN said...

Yup, aku rasa aku setuju, perempuan ni dah memang senang membuatkan nafsu lelaki bergelora..apapun, still lah, kena lah tutup aurat ikut syariah..hati je baik xcukup...Quran dah suruh tutup aurat,kita kena follow sebagaimana yang disuruh agama :)

storyfromme said...

pakaian sekarang makin lama makin mengecut.

Cik Ungu Kamila said...

fesyen-fesyen gak, aurat jangan dilupakan, ye dak ? hehehe :D

IftiMonstaa said...

HAHA betul sgt tu. bahaya tol

ila said...

ermm setuju ngn mieza,tepuk dada tnye iman.

nadira shahid said...

kesian nye awek tu, bdn dh diusha selain bakal suami.. tu la, utk peringatan aku jugak ;) tapi mate laki sgt tajam kan, sume benda nmpak ;p

cik-terompah said...

alwani: but u comel..thanks:)

toyolkiut: walau apa pun.. jgn halalkan suatu yg haram..

wafiysuzly: tu ak setuju.

awien: lalalala.. awak hot

misza: setuju!!

kamihidup: haiya.. kalau lah..

nobita sensei: betul!!

habsahharun : fesyen pun fesyen.. tp kene la berpada..:)

fasihah : yes!! mana butang like nih?? haiya..:)

story:bukan baju yg kecut.. tapi bdn pemakai tu yg besa..

cik ungu: betul!!

ifti: sgt bhaya

ila: setuju sgt!!

nadira : tu la psl.. rasa nak g dkt dia tolong tutup kan...

Bazilah said...

lelaki kalau dah gatal, tengok perempuan pakai purdah pun bernafsu erghh.

btw, thanks ingatkan. :)

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

lelaki imaginasi tinggi. pompuan tutup aurat camne pun, lelaki akan berimaginasi pasal bahagian2 tubuh pompuan.

yang pompuan lak, ramai betul pakai baju adik2.. pastu bila kena tenung sikit, tau nak marah..

peringatan untuk diri sendiri gak nih! huhu..

i am S!L4H.. said...

bahaye2. dunie skg mcm2 bole jadik. wt tu salah wt ni x betol. erkkk~

Nadhirah-chan said...

hahaha , betul la . ape2 pun semua berbalik pada IMAN :))

azi nur said...

ayooyooo.....lelaki pesen ape ni...

adan said...

BILA LAKI USHA TAU PULAK MARAH DAN MALU KAN.. hairan

Wahida Nasution Thakhrim said...

memang banyak yang bertudung tapi berpakaian ikut badan.. ada juga yang agak ketat..

tapi kadang2 pakai longgar pun ada juma mata memandang.. itu semua kerana mata.. ha3

rasman said...

kepada wanita2 yg baik2 belaka kat atas ni......jgn salahkan lelaki shj.......

Rasulullah s.a.w. bersabda :
“Terdapat dua jenis manusia di kalangan ummatku yang tidak akan memasuki syurga dan tidak sama sekali mencium bau syurga walaupun jarak datangnya haruman syurga itu 500 tahun, iaitu pertamanya ialah mereka yang di tangannya ada tali cambuk menyerupai ekor lembu (yang mereka gunakan secara zalim untuk mencemeti orang ramai). Kedua ialah ramai di antara wanita walaupun mereka memakai pakaian namun kelihatan seperti TELANJANG. Mereka akan tergoda dengan orang asing dan orang asing akan tergoda dengan mereka. Mereka akan menaikkan tengkuk mereka tatkala berjalan.”
(riwayat Muslim )


Rasulullah s.a.w. bersabda:
“Wanita itu adalah sesuatu yang perlu disembunyikan. Jikalau dia keluar, maka syaitan akan memandang kepadanya dan berusaha untuk menyesatkannya.”
(Tirmizi)


renung2kan dan selamat beramal...

qasehraihan said...

macam2 la ek..hoho

cik-terompah said...

bazilah: sama2 kita ingt mengingati..

hanim:so klu cmtu.. apa kita kita ikut je prinsip islam.. pakai ikut cara islam.. insyaAllah Allah akn lindungi kita..:)

iamsilah: byk doa dear..

nadhirah: yes ,, IMAN!!

azi: sebb laki gitu.. krn tht girl jugak..

adan: urmmmm....

wahida: nafsu dear..

rasman:thanks 4 da hadis..
sama2 la kita beringat.. baik laki mahupun perempuan... :)

qasehraihan:dunia akhir zaman ...

Alwani Raihan said...

Mana ada cute --' you lh comeii kot :D

Eh kejapp nak bangga kejap,
first comentar :')

HAHAHAHAHHAAHAHAHAHA
control ayu sikit. kata perempuan melayu kan ish ishhh

kuperludia said...

yeah! dats rite..sknak ni rmai sgt yg btudung tp pki ketat2...singkat...cmna tuu?

Anonymous said...

Tu org ckp.. tutup aurat.. bukan balut aurat..

Anonymous said...

Ingin sy ketengahkan di sini. Jika perempuan pakaiannya SEMPURNA, gatal macam manapun lelaki tu dia tak kan ganggu perempuan itu. Perkataan "SEMPURNA" bermaksud dia tutup aurat dia mengikut apa yg Islam tetapkan sebagaiman Firman Allah dalam AlQuran supaya melabuhkan tudung menutup dada, bukannya balut aurat (berpakaian menutup aurat tapi ketat). Setiap perintahNya pasti ada hikmahNya, kerana Tuhan sayang kamu itu sebab Tuhan perintah kamu tutup aurat supaya kamu selamat dari kejahatan n fitnah manusia.

cuma sy tak berapa setuju komen yg mengatakan berpakaian macamanapun menutup aurat lelaki tetap gatal berimaginasi. Masalahnya mereka perempuan berpakaian mmg tutup aurat.. tp ketat n jarang kain tu apa cite?

satu lagi.. ada sebab kenapa Tuhan jadikn lelaki macamtu, jika lelaki takde nafsu pasti isteri tidak akan ada zuriatnya. kan?

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!