Followers

Saturday, March 19, 2011

"ala awak.. baju saya dah kecik la..."




eh jap.. betul ke baju tu yang mengecut.. ??

atau sebenarnya badan kita yang dah mengembang/membesar?

kan??

so sekarang ubah la perspektif..
kalau terasa baju yang kita pakai tu terasa mengecut kat badan kita.. jangan salahkan baju kerana baju tu same saiz je sejak kita beli dia..

lagi satu.. mungkin jugak awak pinjam baju adik awak kot.. tu pasal rasa kecik semacam tu. haha.. joke!

*tengok.. adik awak pakai baju awak.. hahahaha

12 comments:

iza liza said...

bju dh kecik.. nk slhkn bju gak.. hehe.. (sj xnk sdar diri dh gemuk) wakakaka

Mek Norfa said...

lepas ni kene standby baju besar skit..haha supaya boleh pakai tahan lama

Cahyahana said...

ukur baju di badan sendiri,eheheeee !!_!!

cik-terompah said...

iza: ubah2!! haha
mek: sediakan baju besar sebelum bdn membesa.. haha
cahya: jgn perasan slim.. kan..

Sunah Mohammad said...

hahaha~ comot je!

aliza said...

hahaha..kalau taknak terase kecik laenkali beli yg besar terus.

fLy_AwAy said...

ke pertambahan lemak berlaku ? ekekeke :P

storyfromme said...

baju memang da kecik :p

i am S!L4H.. said...

tersilap ambik baju kot.
haha

misyamissyou said...

haha..biasenye mmg cm tu..slhkan baju..

cik-terompah said...

sunah: sangat!
aliza: cdgn yg paling betul..
fly_away:memang tu la yg terjadi sebnrnya..
storyfromme: ye ke??
silah: alasan baik punya..
mis:kan?

KAMIHIDUP said...

betul to. :)

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!