Followers

Wednesday, May 19, 2010

kita antara kecil atau besar

sejak akhir2 ni.. aku sikit2 ngadu bosan.. boring la .. xde keje la.. n wateva..
setelah disarankan oleh cousin aku untuk tonton online korean movie..
yeah.. i do it.. thank along ida < link fb beliau... hehhe(promote!!) baik x Along pika??

and kompem gak korang nak tau pe la laman web tuk tonton online nih
nih ambik.....
korean movie

pastu hari ni dalam asyik memilih apa yang nak ditonton..
aku tertarik kat satu movie nih.. tajuk die..

200 Pounds Beaty
200 Pounds Beauty


  • Alternative Title: 미녀는 괴로워 / Minyeo-neun goerowo
  • Genre: ComedyRomance
  • Film Date: December, 2006
  • Total Episodes: 1
  • Korea Casts:
    Joo Jin MoKim Ah-Jung
  • nih sedikit sipopsis 200 pounds beuty
  • hanna seorang penyanyi pop korea.malangnya bakat yang hanna ada tidak 
  • setanding dengan rupa parasnya.jadi hanna bekerja sebagai penyanyi di belakang
  • pentas untuk artis popular,Ammy.. walaubagaimanapun hanna mempunyai self-esteem
  • yang rendah.. kemudian dia berjumpa dengan dr plastic surgery.. kemudian berlakulah tranformasi dari 
  • hanna.. jadi apa yang berlaku seterusnya? adakah hanna masih seperti dahulu?
  • adakah hanna dapat memenangi cinta sejatinya? apa yang akan terjadi dalam hidup hanna kemudian nya?

kalau nak tau.. tengok la cite nih.. hheheh....



"aik pika.. awat ko bukak story nih?"
hehhe(pika sengih)
 
sebab.. bila aku tengok cita nih.. aku suka kasi kesimpulan.. apa sebenarnya pengarah nak sampaikan
pada penonton..

bagi aku.. kita perlu mempunyai confident yang tinggi kalu mahu maju kehadapan..
memang aku akui kalau tengok orang gemok jalan sebelah kita mesti ada jer yang membisikkan 
kata2yang tak elok.. 2 la.. ni la.. 
tapi kita kene sedar.. Tuhan jadikan manusia ada faedahnya.. 
kalau ikut movie nih.. hanna seorang yang sangat talented.. pandai nyanyi..merdu..
tapi emmy.. cantik.. sexy.. tapi tidak mempunyai suara semerdu hanna..
see...
dont jugde a book my it cover..
aku bukan nak cakap .. cantik jer jahat.. pisau cukur.. nope!!
tapi aku nak bela orang2 yang macam hanna.. that all!!


ps: kurang2 de gak la manfaat yer aku bersama en toshi nih.. hehhe



No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!