Followers

Saturday, May 8, 2010

aku masih tidak faham




kawan.. aku tau jangka masa kita kenal x lama ... tapi aku sempat 
jalani hidup dengan ko .. tido.. makan.. belajar bersama..
ko sakit. aku temankan ko ke hospital.. ko nangis.. aku tau ko de masalah..
kita kongsi bersama.. aku tau ko dalam keperitan.. aku hanya mampu berdoa 
suatu hari nnti ko akan bahagia akhirnya... ko baik.. itu aku akui.. aku tau ko suka 
memendam rasa.. aku cuba nak selami.. ko kasi aku sedikit ruang untuk masuk ke dunia 
ko.. sumpah .. aku hargai.. sejak tu aku tau sedikit demi sedikit kisah kau..
aku simpati.. ya .. kawan itu jer yang ku mampu.. aku tak daya untuk memjadi seorang wira yang
dapat menyelesaikan masalah., tapi kawan ,, aku janji aku akan berusaha untuk sentiasa menyokong ko..

tapi.. kawan .. setelah kita berpisah.. kita pergi membawa haluan sendiri .. ko
dengan cita2 ko.. dan aku di sini bagai pejuang yang mentah yang baru belajar erti perang..
kawan .. aku tejumpa ko di laman sosial.. ya sungguh kawan aku gembira.. kita berjumpa lagi..
ko masih tak lupakan aku.. syukur..

tapi kawan.. kenapa kau berubah.. aku lihat photo2 ko... serius.. ko dah berubah..
segalanya.. walau aku amat berharap hati ko langsung tidak berubah.. 
cara ko.. sungguh aku semacam tidak kenal.. siapa ko kawan.. 
ko seperti ingin memberontak.. ko seprti orang len.. aku dah tak kenal ko kawan..
adakah ko sudah bejumpa dengan sahabat yang ko rasa boleh mencorak hidup ko??
atau adakah kerana masalah silam yang menghantui ko kawan yang membuatkan 
ko berubah sebegitu..
aku langsung tiada jawapan nya kawan..

kawan .. ko sedarlah..
 sesungguh nya aku masih setia untuk menjadi seorang sahabat..

ps: aku sedih...
ko dah berubah,,,
akukah yang salah???
:(

4 comments:

IzatyMardziah said...

siapa la agaknya sahabat itu ???
nice !!! =)

terompah puaka said...

yg pasti bukan kamu la wahai makcik... hehhe...

IzatyMardziah said...

hahaha.. alhamdulilah....
tpi smpi hti mu pggil aku makcik ???
mrh ni !!!!!!
hehehe =)

terompah puaka said...

hhaahha... alo2... jgn ler marah.. gurau jer... hehehhe...
mara kene jual!!!

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!