Followers

Monday, May 3, 2010

aku ...kami... adalah keluarga..



PART 2
terkentut

ish... ni la perangai yang tak boleh blah.. ye la.. kalau elok tak pe la..
ni.. ish2.. kalau aku kasi pendapat mengenai fenomena ni.. dorang yang
terlibat ni mesti cakap.. ish kalau tak lepas nnti angin masuk dalam kepala
sapa yang susah??
ishhh,,,
tensen lak aku...
kisah bermula dengan si ayah...
beliau kalau nak kentut.. tak kira tempat...suka suki jer nak lepas kat mana2..
ada skali 2.. best2 tengok tv kat umah.. tetiba terdengar bunyi
pruuuuuuuuuuuttttt....
pe lagi sume pandang sesama sendiri.. yang ayah wat dekkk jer tengok tv..
urmmmm... sah la sapa punye angkara..
kalau g memana pun tak kira la de orang ke tak de orang.. dalam kete
(yang ni paling aku tak boleh tahan...)
kalau dah sampai waktu dia nak melepaskan angin 2.. fuhhhh... dengan selamberyer
beliau... tanpa ada apa2 perasaan...
nasib baek la tak berbau kentut2 yang terhasil... agaknya disebabkan perangai beliau yang tak suka simpan kentut kot??
tapi yang pasti aku tetap nak cakap ayah lah AYAH paling comey!!!
ps: nak tau sape yang mewarisi sikap ni???
pikir2 kan la... lalallalala...
pss: aku tak mau post.. cos 50% mengatakan beliau akan membaca post ni..
aku tak mau bik risiko .... jgn mara eh~~


baca
part 1

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!