Followers

Saturday, May 29, 2010

hari ini hari sabtu..

lepas subuh aku tidur.. opsss...
abaikan..
abang dengan kaklang pulok ada kelas tambahan hari ni..
so cadangnya nak kuar hari nih.. kene tunggu mereka balik dulu la gamak nya...

orait!! gerak ke hospital hukm... kaklong ina baru lepas bersalin hari jumaat..
yes2.. aku tambah lagi satu anak buah.. piewww...

perjalanan~~























hasil duduk 1 bulan kat umah!!! piewwwww....










mode: lagu adam ngn stacy..

kaklang...angah.. bergabung.. meletop..











adusssssss..... tah pape (' ,' )

akhirnya sampai gak aku kat hukm nih.. park kete bukan main jauh.. nak ke wad bersalin.. jalan penuh dengan liku.. fuhh....























nasib baik kitorang tak gi unit nih.. kalau tak mau kene kuarintin  reramai... hehhe












mr ayah yang tak mau kalah dengan perut nya.. tottttt...
(mampus kalau ayah baca nih..) abaikan...

ok .. sekarang layan pic2 baby kaklong...












serius comel!!!!












baby mau nangis!! pe tak yer auntie2 sibuk mau snap gambar.. hehheh












ibu dah dukung!! aku?? tunggu tulang die kuat .. baru brani dukung.. wait ya baby!!












to kaklong ina and banglong pejal!! TAHNIAH!!!
baby korang serius  COMEL!!
5 bintang untuk baby gegirl nih!!

pastu kitorang gi kL jap.. gi beli kain ela...

LET SHOPPING!!! yeah!!























letih memFOLLOW... (",')....











ukur baju di badan sendiri,,,












angah pulok...












hahhaha.. poning kepalo ayah nengok dorang nih pilih baju.. aku awal2 dah ngap dah baju yang pekenan..
dah suka terus on jer.. tak yah pikir lagii.. sonang kan?? hehhe












ok.. last pic.. before pulang!! hahahaha...
letih tak agak!!!

ps: tabik sama ibu sebab aktiviti tawar menawar tadi berlangsung dengan jaya yer.. sian mat bangla tuh.. akhirnya beralah gak... huahuahau,..
ibu siap balun 2 pasang lagi.. pehhhh...
fuh2.. mintak2 bakat tawar menawar nih jatuh kat anak die yang sulong...
AMIN.....

3 comments:

nur 'afifah :) said...

wiiwiiitt..!!
cntik pakai slendang,,!! :))
hehe~~
beshnye..
baby.!! :P

nur 'afifah :) said...

pyqa..!!
aku da bli heels..
td ptg..
aku minat tgukk..
tp..
aku xbrni pakai laa..
hahha~~
segan..!! :)

terompah puaka said...

hahahahha... pah perli ke pe??
heels siot...
bape inci weh...
nnti bwk g melaka...

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!