Followers

Saturday, January 8, 2011

sekarang faranasuha tinggalkan saya..

orang heboh masuk sem baru.. gosip baru.. rutin kekal sama.. tapi tetiba rasa kehilangan.. mengapakah?



















aku agak mungkin sebab fafau dah takda kot.. *xde kat utem..
dia dah pi sambung master kat SPA...

hari before dia nak daftar tu dia ada buat ENTRI pasal kitorang...














hahaha... aku harap fau.. ko jumpa la member yang lebih biol dari si pika nih.. bukan pe.. boleh buat hari ko bersinar sikit hari2.. gelak je kan.. no stress...

tapi ada pulak wasiat ko tinggal kan tuk aku.. walau tak berupa wang tapi aku agak macam best je wasiat ko nih... memang aku buat la gamaknya...













aku kata memang aku terharu.. walau setahun je kenal.. tapi banyak jugak benda kita dah buat sama kan fau..

kepada bakal penjawat jawatan nurse yang sejati.. sikit kata2 dari bakal engineer yang cool nih...
-sila makan pada waktu yang betul
-just nak bagi tau.. sensei ajar DE sem nih.. okeh ulang lagi sekali.,. SENSEI beb!!! (--")
-aku doakan ko dapat apa je yang ko nak..
-dengar cerita ko boleh balik sebulan sekali je ek? sian ko... kat sini.. hari2 pun takde hal.. *saja je..
-turun kl.. jangan lupa singgah rumah aku.. kalau ke melaka.. bear hill nih.,, jejak dulu sini...
=yang ni paling penting... SILA SAYANG AKU LEBIH!!
















saja cari gambar yang nampak ayu2...

1 comment:

fafau said...

nur shafiqa sha..hahaha..
anda mmg sengal..
mahaguru segala anak wayang..ehh,,betulkah???
xmngkin aq jumpa yg sesengal ko n geng kita..kihkihkih...
of course aq syang ko versi kejam..cm biasa la kan..

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!