Followers

Thursday, January 13, 2011

ragu-ragu itu syaitan punya cara!

jadi jangan ikut syaitan .. tetap kan hati..
agak2 nak menjerumuskan diri sendiri untuk menjadi ragu-ragu.. cepatlah mengadap ilahi.. buat solat istikaharah ke.. banyak je jalan nak elak ragu-ragu nih.. jangan buat alasan..
lagi satu.. banyak alasan pun cara syaitan jugak..

*waktu di universiti nih,, kawan2 lah paling hampir rapat dengan kita.. so jadilah kawan yang berguna.. jangan pandai nak rosakkan member.. tolong biarlah ikhlas .. walau member tak membalas .. kita just tanamkan kat dalam hati.. yang Tuhan maha mengetahui segala sesuatu.. kan..

=muncullah entri ni tanpa ragu-ragu..











dia buat muka gini depan aku.. kalau dia mintak gula2 sepluh biji.. kompem tanpa ragu2 aku kasi..

4 comments:

manna_salwa said...

"biarlah ikhlas, walau member tak membalas"

huhu~ setuju sgt.
(^_^)

zazaw said...

hehe
kalau aku jumpe pun
aku mesti bg budak ni gula jugak
(:

woot-woot said...

penatt kott was was ni ! adeiii


melukis komik itu haram ?!##
perokok pon nak bela palestin ?!erk##
hina seorang pendosa,boleh ke?##
ana raffali kene boo,patot ke?

ASaDa RyutaRo said...

nak kurangkan was-was, baca bismillah sebelum buat sesuatu.. ;)

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!