Followers

Tuesday, June 29, 2010

aku dan en harry potter...

ohw.. aku memang minat giler dengan HARRY POTTER.. aku ada semua buku j.k rowling nih...
baca buku nih boleh buat orang ketagih.. macam kita sendiri berada dalam cerita tuh.. kalau ko nak tau aku baca semua 7 buku nih setiap kali aku cuti.. hehhe... habit.. tak penah nak boring...
tapi.. aku tak minat sangat dengan movie2 harry potter nih.. bagi aku ... banyak yang di potong.. sangat la tak feeling.. so.. bacalah harry potter..
sesetengah orang cakap buku nih boelh menyerongkan akidah kita sebagai orang islam..
jawapan aku.. kalau kita kuat iman .. don worry... Allah always with us...ye tak. jangan la buat apa yang buku nih cerita.. jus baca dan enjoy..

sedikit gambar koleksi aku ...
aku dengan angah beli 2 buku nih time darjah 6.. kitrg kongsi duit.. haha.. aku ingat lagi angah kasi makcik jual buku tuh duit syiling.. kira nih simpanan kitrg la.. hahha.. nak gelak pon ada.. 
(kitrg beli secara sembunyi tanpa diketahui oleh ibu ayah,,)

no 3... best sangat.. start buku nih aku dah naik giler dengan koleksi harry potter..
tapi buku nih dah season.. ye la.. taun biler lak buku nih aku beli.. ramai lak tangan2 peminjam yer...

buku no5 adalah yang paling tebal... fuhhh....

time nih prof dumbledore mati...

finally... harry kahwin dengan adik ron.. dan ron dengan hermione.. 
aku rasa time last2 tuh sangat la dramatik.. kalau boleh nak habiskan secepat yang boleh..



ibu kekadang tensen tengok aku asyik dengan buku2 nih.. nak wat camne.. aku suka!!!

aku minat gak baca novel2 nih.. tapi dah lama tak beli dan banyak yang dah xde.. mungkin orang pinjam tapi tak pulang2 lagi..
wahai cik/tuan.. TOLONGLAH PULANGKAN NOVEL2 SAYA..

ps:sapa nak pinjam harry potter aku kene tnda tangan surat perjanjian.. kalau tak pulang.. ganti buku aku yang baru!!
hahhah... terpaksa kejam sikit.. sebab aku sayang buku aku...

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!