Followers

Wednesday, June 23, 2010

zaman sekolah adalah satu nikmat bukan peyeksaan.. bab1

BAB 1


macam tak adil lak.. dulu aku cite zaman aku sebelum sekolah..

so aku nak cite pulak kisah aku dari aku tadika sampai la aku duk universiti sekarang... tapi kene sabar sikit la na.. part by part...

sekolah tadika

aku de la sekeping gambar yang ada dalam simpanan aku yang aku rasa tak de la malu sangat nak tunjuk..
ko paham2 je la kalau zaman tadika nih.. ambik gambar spesis budak tadika memang tak dapat nak kawal malu bila tengok time besar...
dulu mana de camera digital leh upload terus masuk laptop.. so gambar2 sume diabdikan dalam bentuk keping-kepingan la gamaknye.. aku try la ambik gambar nih..memandangkan aku takde scanner ..
so.. gambar2 sume macam haram.. arghhh... sayang yer... 
(ura2 nak beli printer baru +scanner siap lengkap.. tapi tak tau bile)

tak bape nak jelas la.. aduss.. ko tengok sendiri camne aku menwarna,.. sejak dulu memang hampeh..
time nih rasanya sukan antara tadika2 kat kawasan kuala lumpur .. woi.. bangga oi dapat wakil tadika..
ko dapat ke??
hahah... aku menang wei.. tapi hadiah die aku masih ingat.. 
BEKAS MAKANAN.. ALA MACAM TUPPERWARE TU.. tapi ni tipuware.. hehe.. aku punya kabut.. tak kasi sape pun guna.. konon nih la first time menang.. time traning kat tadika aku paling loser..
hahha... bia.. konon cakap kat ayah.. nak simpan tenaga..
poyo tak poyo aku??

ustazah yang ajar aku kat tadika kitorang panggil ummu...
baik giler die.. sabar sangat... kalau aku memang kompem la tak leh jadik ummu.. hehe...

dulu duit belanja aku singgit jer.. tu pun belebih.. boleh kasi kat ibu simpan dalam bank tiap2 bulan..
mana tak yer.. pepagi ayah yang kluar duit kalau nak beli nasi lemak ataupun kuih.. so duit tu function yer tuk aku beli keropok.. (--")

ps: memang indah waktu tadika.. 



No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!