Followers

Thursday, June 3, 2010

wajah dibesarkan 20%..

tadi time syok tengok berita kat tv3.. ibu yang tengah makan tetiba bersuara..

"oh..betul lah.. azlina nih baca berita hari nih"

"hah? mana ibu tau"

"dia datang kat pnb tadi.. kecik jer badan die.. pastu ibu ckap la .. asal kat tv nmpak besar?"

nak tau dia jawab pe...

"kat tv.. gmbar dibesarkan 20 %"

"ohw..."

ok.. satu info baru tuk aku pada malam nih...

ibu cakap azlina nih kecik jer... cantik sangat!!
puewwww....

nih gambar yang sempat aku ambik tadi time beliau baca berita...



















memang nampak besar...

tapi cuba tengok nih...


beliau comel2 je...
ok2..agree with my mom...

ps: disebabkan terlampau boring tak tau nak wat pe.. aku pon gi rak buku.. usha2 pe nak baca.. pastu aku ambik keputusan.. nak baca hari potter yang ada 7 series tuh,,, aku tak tau dah kali ke berapa aku khatam baca beliau nih... sebab aku start baca time darjah 6 that mean 12 years old.. n now im 18!! hehehehh...

sebenarnya tiap2 taun aku khatam baca buku nih.. minat punye psl!!
baca harry potter sambil tengok tv..

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!