Followers

Tuesday, June 1, 2010

malu ke kita??

aku ingat lagi waktu aku sekolah rendah dulu ayah yang anta aku pergi balik sekolah... pastu gamak nya satu haru tuh agak nya sorang kawan aku nih nampak aku dengan bapak aku.. rutin tiap kali sampai sekolah lepas aku turun dari moto adalah.. salam tangan ayah.. pastu aku terjongket2 nak kiss 2 2 pipi ayah aku.. al maklumlah.. time tu aku rendah jer(bukan pendek eh.. sensitif word tuh) pastu ayah aku lak cium pipi aku.. tabiat ni sampai sekarang aku praktikkan.. :)
pastu aku naiklah kelas.. tengah dok lepak2 tetiba kawan aku sorang nih tanya aku..

"pika.. tadi ayah ko cium pipi ko eh?"
aku dengan wajah penuh innocent..
"ahah.. nape?"
"ishh... ko x malu eh?ayah ko cium ko.. aku nmpak.. ayokkk.. nnti aku bagi tau budak laki yg minat ko tu.."
"asal lak??"
kawan aku ni gelak jer x pulok die jawab soklan aku...

aku tak tau apa motif beliau.. tapi
bila aku pikir balik.. apa yang nak di malukan.. bagi aku aku bangga.. suka giler.. aku rasa ayah aku sayang giler babeng ngn aku..
myb time nih kitorang dak2 kecik lagi..

tak caye??

try buat..

disebabkan aku duk jauh dari family.. tiap kali jumpa mmg aku akn peluk bapak aku then kiss him.. yeah..
ibu aku apatah lagi.. muahhhhh...
hahhahahha....

ps: ko malu cium bapak ko ... darah daging ko depan orang ramai.. tapi ko selamba biawak jer kiss orang yang bukan muhrim depan khalayak.. bangga?? apsal??

aku macam nk balas balik apa yang kawan aku tya time kecik2 dulu..
sebab sebenrnya soalan tu layak ditanya bila berada dlam situasi ni..
ye x??
atok google


"peah(bukan nama sebenar).. tadi dollah(bukan nama asal) cium ko eh?"
peah dengan wajah penuh bangga..
"ahah.. nape?"
"ishh... ko x malu eh?kiss dollah... aku nmpak..nnti aku bg tau tok kadi suh nikahkn krg skrg ..mau??"
"asal lak??"
aku gelak jer...( gelak setan)
padan muka ko!!!
hahhaha..
baru aku tau nikmat malas nak jawab soalan akhir tuh!! wakakkakaka
nih la manusia akhir zaman...
sekian....

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!