Followers

Thursday, June 24, 2010

report card!! OMG!!

hari mengambil report card!! aku kurang suka hari tu.. kalau result gempak ok gak.. mak bapak datang mesti tanya anak mereka..

"sapa dalam kelas hang yang dapat no 1 tuh mat"
si mat pun tunjuk la ke arah beliau,.si mak pun mengusha jer..
tak senang duduk beliau di buat yer..

si mak pun cakap..
"mat.. kawanla dengan orang pandai.. tak banyak.. sikit hang pon leh jadi pndai.."
si mat hanya garu kepala..

nih berdasarkan pengalaman aku la kan..
-------------------------------------
tutup cerita.,..


















sebab hari ni sebenarnya aku nak cite pasal aku kene ambikkan reportkan adik2 aku..
ingatkan lepas habis jer sekolah dah tak terlibat dah pasal report card nih..
tapi hari ni ibu suruh gi ambik kan tuk abang,..
start kul 10 pagi.. so aku pun b4 kul 10 aku dah de da depan pintu kelas abang. ingat nak jadi orang first .. rupenyer makcik2 sume dah de dah.. lagi awai dari aku...


















xpe2.. aku cool jer...

aku usha la sekeliling kelas...tetiba aku terdengar satu suara,.. aku ingat ada abang salah seorang classmate adik aku datang... carik2 tak jumpe pun.. sat2... aku dengar balik..
OMG... tuh suara classmate adik aku kot.. dah de suara garau2 .. baru darjah 6 kot.. bukan ke laki lambat matang?? aku tengok dak tu dah de jerawat sudah.. (--")

aku terpikir.. adik aku si abang nih dah masuk pra matang ke belum?

kaji selidik mengikut pe yang aku perhati ..
adik aku belum mature lagi..(kot)

antara ciri2 adik aku tak mature lagi ialah:
+suara die still macam justin bieber lagi.. tak pecah lagi..
+die selamba kodok jer duk atas riba aku.. hahah.. so xde sifat2 menunjukkan rasa malu..
+manja.. tuhan je yang tau..
+dia masih tak tinggi2 lagi.. ckgu cakap tadi.. orang gelar dia "adik paling kecik"dalam kelas..
lol**

hahahhaha....
---------------------------
nih sikit perbualan adik aku ngn kawan yer.

kawan die: comel la akak ko..
adik aku: hahah.. time kasih..
-------------------------------------
ok.. tu cite tipu.. hahahha.. sorry,. poyo jap..


---------------------------------------

ps: sat gi petang nak bik report card intan pulok...

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!