Followers

Friday, June 4, 2010

ALHAMDULILAH...

syukur ayah aku tak de pape.. doc cakap tak de kene mengene dengan jantung.. aku risau giler kot...
tapi bila dengar doc cakap ayah ok.. aku syukur sangat,,
ya Allah.. terima kasih ,, ko makbulkan doa kami!!

alhamdulilah sekali lagi aku berjaya yakin kan diri untuk drive hari nih... memang aku tau yang time tuh memang jalan sesak.. tapi nak buat camne.. kuatkan jer semangat ...

akhirnya berjaya gak aku sampai ke hospital pantai..

ohw ya.. aku tak yakin benar nak bawak manual. so aku rembat bawak exora la gamaknya... auto...
tu pasal la datang nya semangat tu.. kalau manual .. urmmmm... byk yg kene praktis lagi...

ok.. pic2...











tunggu...












calling2... 































































ps: aku happy ayah ok... tapi still tengok ayah sakit2 kat bahagian dada.. tapi before balik tadi doc ckp ayah ok.. jus kene  kurangkan makann berminyak .. no kfc..no hotdog.. blablabla....

makna nya kau kene ulang alik ke hosp sampai hari isnin or selasa ... makna nya aku kene  DRIVE!!!...
ya Allah permudahkan perjalanan ku!!
aminnn....

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!