Followers

Thursday, June 3, 2010

EMERGENCY!!

EMERGENCY!!!

serius!!
aYAH masuk hospital..
tadi baru jer ayah call..
he said his ok... but.. i dont know.. aku dengar macam 2bunyi kat belakang tuh...
(aku still nangis)
ayah ckp..
"long ko bawak la kete datang sini"

"hah"
aku diam jer..

yah.. tolong la kuat semangat.. along akan try bawak kete tuh gi sana..
demi ayah!! serius.. evan dalam hati nih hanya tuhan je tau..
along doakan ayah ok..
aku tak lari untuk pikir yang bukan2 .. i don know.. ak nih manusia biasa..
ok.. aku nak siap2.. nak pikir nak bawak kete yang mana 1..
auto o manual??
mana lagi selamat??
ya Allah..
ko lindungilah aku dan semua ahli keluargaku.. dan permudahlkanlah perjalanan ku..
AMINNN...

1 comment:

nur 'afifah :) said...

pyqa..!!
ayh ko skit ap doe..???

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!