Followers

Monday, June 14, 2010

bila antie pikah mau berbicara



semalam.. seronak giler dapat kumpul akak2ku.. anak buah yang makin hari makin comel lote... aduss terasa diri ini muda.. opsss... hahaha...

si alif dah de roman shincan.. hahahha.. comel..














ok.. ni pesan antie pika yek..
(cik pika mula sedar diri.. alhamdulillah...)

tengok lak si adam nih.. pehhh.. kurus sudah.. tapi... dia suruh antie pika dukung,..
omang ai.. semagat giler.. padat padu tul badan beliau nih...










peh...lawa nyer muka hang wat gitu...
(- -")



usha lak si iman... amboi... tetiba lak jadik pemalu ngn aku..,.. sudah jantan deh .. padahal umo 5 taun je.. hahhaha..
xcited nak gi kl katanya... nak pergi zoo....











si angah gi kacau si iman yang berjiwa sensitif nih(ateh yang cakap)..
pe lagi ngajuk lah beliau..

antara babak memungkinkan si iman ni ngajuk wak lu dengan mak ngah nyer...

"iman!! cepat ambik gambar!!"

"bole!!! cepat la" (sambil buat pose2 yang lotop2)

lepas ambik gambar...

angah cakap...

"ishhhh x hensem la ko man... x yah ambik gambar la..."

dengan muka cebek die lari naik atas umah...

wakakkakaka...
baik punya buli.. ngokkk...

nurbatrisha amani...
eisya!!!

si gigi  yang mempunyai longkang yang lebar ditengah2 nya...

















aku rembat gambar nih kat fb walid beliau...
hahahhah..., betol kan de longkang.. aku tak tipu..
sapa tak nampak baik gi jumpa pakar mata..

dania lak... makin besa... rupe iras alang sikit2 time kcik.. adusss sume nak pothostat je...
gambar dania xde le... aku da cari.. 
sesapa de gambar tolong la sedakah kat aku... (T_T)

ok nih gambar aku ngn ateh.. ni bukan bajet2 buat2 rajin ni fakta.. kami tulang belulang majlis nih.. wahahahha
x caye tanya ateh..
" ateh.. tul kan..."














comel x??
boleh buat iman makcik2 yang mempunyai anak2 teruna tergugat.. wakakka
acah jer...

nih aku ambik dari fb walid dorang... saje.. cam comel jer...














ps: ateh.. lambat sikit nak buat entri pasal " aku dan sapu tangan"  orang2 yang terlibat sudah ugut2 lak...
katanya,.,
" ko post psl bende alah tu.. den upload gambar ko yang baik punya"
wa takot2.. wakkaka..
tapi don worry... mesti akan ada entri tuh,,, hahahha
tengah kumpul bahan bukti...

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!