Followers

Thursday, April 8, 2010

saya sayang BUKU saya...



BUKU BUKU BUKU BUKUBUKU BOOKBOOKBOOK BUKU balik...
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu


tiap masa BUKU...


kalau boleh time masuk toilet pun aku mau BUKU


kalau boleh...

aku nak cik bird pun baca BUKU sama2 dengan ku..


jangan terkejut tengok aku Terkejut bila aku tengah baca BUKU...

aku jugak boleh jadi murung gara2 melihat BUKU...


kalau boleh aku nak pelbagai kan cara2 aku menelaah bersam2 BUKU2 ku...
meniarap
tapi ayah aku tak aksi,, sebab ilmu tak masuk...


nak cari tempat yang best yang dikelilingi fauna dan flora yang cantik2... baru la aku baca BUKU dengan hati yang senang...


tekun.. aku bersama BUKU...


BUKU

BUKUBUKU

dan BUKU lagi..



da sememang yer


aku SAYANG BUKU aku....






ps: pernah dikatakan oleh orang2 terdahulu yakni senior2 ku.. mengatakan bahawasa ya sem 2 merupakan killer sem...
SETUJU...
oleh itu terjadilah post ni,,,
untuk menaikkan semangat ku,,,,


BUKU aku sayang kamu...
terimalah aku..
pliz ;p

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!