Followers

Wednesday, April 7, 2010

aku masih TERKEJUT

sejak semalam aku berada dalam mode terkejut~~
ni suma gara2 gambar bodoh tu la...(aku tak post pon kat sini) wat malu kaum jer...
meh sini aku eskpresikan wajah2 terkejut ku !! hehehehe

memang telopong la...


ish orng utan ni.. sebok jer nak wat wajah2 terkejut macam aku ....
cik timah kata: kalau binatang pun leh nganga luas2 tgk @##$$  manusia apatah lagi??




ni lagilah tak boleh blah,,, muka punya lah cun.. peh..  tapi... wahai teruna sekalian... beliau adalah lelaki...
SHE IS A MEN!!!
lagilah aku terkejut....


 budak ni pun terkejut ngak macam aku... ish2 beliau mungkin akan dewasa awal... tah2 kawin awal kot?? sapa tau... sume gara2 benda yang dia tengok depan mata hari2... pastu kecik mak dah wat akaun fesbuk tuk dia.,.. apa lagi...

nauzubillah...

ps: ;jagalah anak kita~~~
hehheheh... aku lak kene jaga dik2 ku... hehhehe.. adikku jangan terjebak eh..

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!