Followers

Tuesday, April 6, 2010

eksprerasi muka tertekan..


kalau lah aku boleh bukak mulut luas2 tuk jerit mengatakan yang aku dalam keadaan yang sangat tertekan..


kalau lah aku leh penyetkan muka aku supaya segala masalah ni boleh settle dengan cepatnya.. dan otak aku boleh bekerja dengan lancarnya....


kalaulah aku boleh charge aku yer otak dengan charger,, kompem aku beli charger tu...



aku terasa macam kene tembak jer secara halus...





eeeeeeee....... macam mana lagi rupa yang aku perlukan tuk menyatakan yang aku sangat tertekan???
sememang yer aku sangat tertekan...


 x lalu makan???
aku leh telan 2 pinggan nasi tau tak???


manusia... suma nya suka perkataan kalau...

tapi nak wat camne.. aku pun manusia... so manusia suka perkataan kalau..
aku manusia aku suka perkataan kalau..

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!