Followers

Tuesday, December 21, 2010

pemandu berhemah macam aku kena saman!

lupakan tajuk entri kerana selepas saman ketepek kat aku bermakna status pemandu berhemah terpaksa ditarik balik..
bagai ada satu titik hitam... reputasi yang clean dari sebarang saman TERCEMAR!!!



muka terpaksa disembunyikan..

okeh sebagai wanita yang bakal menginjak usia 20 tahun ... aku kena ada sedikit style untuk mengekspresikan wajah tensen ....macam mana?
jawapan dia..cool je..kan3.. buat2 tengah pikir solution,,,
padahal dalam hati rasa nak hentak kepala.. kelu lidah nak bersuara.. kepala dah serabut nak pikir apa nak cakap kat ayah lepas beliau balik kerja nih.. dia dah pesan dah sebelum nih.. tapi..
arghhh.. benda ni tak jangka kot..



apsal la... benda ni tak berlaku before aku gi shopping.. wehhh.. mana nak cekup duit ni woiiii!!!!

5 comments:

JR said...

Senang ajer sihh..G balai polis terdekat & bincang brapa kompaunnya...lepas tu buat muka sedih kat pak polisi tu. Nasib baik kompaun dikurangkan. Dan kalau dikurangkan..boleh belanja saya teh tarik...

nazirulhazwan~ said...

tahniah, tak machola ade lesen tak penah kene saman.hahaha

Unknown said...

hehhe okay lah tuh
belajar dari pengalaman!

buang yg keruh ambil yg jernih!

Nurhana Abu Hussin said...

macho lah gambar :P

Hanis Azla said...

Ala siannya.. sekarang ni tgh ada diskaun, so bolehlah buat pembayaran skrg..

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!