Followers

Wednesday, June 16, 2010

sultan brunei sudah ceraikan azrinaz..

pepagi aku dengar radio.. lepas tuh tengok berita kat tv... lepas tuh baca surat khabar.. selain cite pasal bola.. terselitlah kisah penceraian nih.. hot jugak.. mana tak yer .. sultan brunei nih antara orang terkaya dunia nih..

semua pingat yang dikurnia kan oleh sultan brunei di tarik balik...
tak pe la ... hoplly azrinaz menjalani hidup yang lebih baik di masa akan datang...

ps: letih dengar cerita orang cerai berai nih.. jangan lah aku terlibat.. mintak simpang ya Tuhan..

BACA LANJUT



tapi aku lagi tertarik ngn kereta2 sultan brunei.. hehhe





agak2 kalau ambik barang 1 ,,, sultan brunei perasan tak???
(--")

3 comments:

JAMILKUCING said...

Pepatah melayu ada mengatakan masuk kandang kambing mengembik , masuk
kandang kerbau menguak, baru kita boleh ikut rentah dan hidup aman. tapi
yang ini tengok. isteri pertama Sultan Brunei Kebawah Duli Yang Maha
Mulia Paduka Seri Baginda Raja Isteri Pengiran
Anak Hajah Saleha Binti Al-Marhum Pengiran Pemancha Pengiran ...Anak Haji
Mohamed Alam ,bertudung walaupun bergelar isteri orang terkaya di dunia,
tengok menantu sultan brunei pengiran anak saleha bertudung. mari si
azrinaz ni biasalah kan bekas pekerja TV3 SUKU.masuk istana macan rumah
mak bapak dia. langsung tak tahu mengikut rentah. inilah kuasa allah
memberi pertunjuk. kalau di beri sesuatu tetapi tidak tahu bersyukur
bila-bila amsa Aallah subhanahuwataala boleh tarik balik.

IzatyMardziah said...

lawa kowt keta.. nk 1 ?????

terompah puaka said...

kene mintak owner yer...

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!