Followers

Tuesday, June 15, 2010

kecewa




act... aku teringin sangat nak nangis macam nih sebab result yang memang membuatkan aku termenung sejenak..
konon mau carik sebab musabab kenapa leh jadi camni...

mayb ak leh start ngn lecture dulu...
ok don jugde the lecture by his/her atitude...
piew,, tah pape lah ak nih...
tapi betul what... sepanjang sem nampak baik hati penuh dengan suka ria tapi akhirnya tuh la paling buruk punya result aku dapat.. berbanding ngn lecture yang susah nak duga angin sempoi2 bahasanya..dia kasi aku A kot..(--")
wahai lecture sempoi2 bahasa.. thanks.. aku tetiba rasa sayang kat hang la...

lecture2 sekalian jangan tuding jari sesama sendiri..
sebab anda semua mesti salahkan kami jugak kan..

mesti anda2 semua cakap...

"asal tak wat betul2?"
"assgment,report.. asal tak buat baik2"
ye x??



ok fine.. salah aku gak la kot.. tapi bila pikir2 balik..muhasabah diri...
aku nih xde la slalu x dtg kelas.. boleh kire ngn sebelah tangan la beb!!

ok maybe faktor otak lembab bergerak plus malas sekali sekala... tuh memang tak leh elak la kekadang..

ok mayb salah internet ... asyik online jer.. tapi tak leh gak.. kat ttu tu line ternet macam hampeh... xde kemana pon mau online..

tapi nak cakap aku nih sebok cintan cintun sana sini xde la pulok.. wa.. balak pon takde..(aduss malu sial)
lain faktor...

aku active gler bersukan sana sini??
xde la sgt..

ok salah makan ke??
myb aku makan fillet ngn kentang banyak sangat kot??
nih gara2 makcik mahal la nih.. wekkk...

ishhhh,,,,
tapi bila dok pikir2 balik...
aku sebenarnya tak leh nak tuding jari kat sapa2..
aku kene tuding jari kat diri sendiri b4 tuding kat orang lain..
suma salah diri...

ok.. MUHASABAH DIRI...
tanya kat diri nih kenapa boleh jadi macam nih..
pika oi.,. ni baru tahun 1,,
belum 2 .. 3 lagi..
adus.. tengok jer la subject next sem.... ok dmc-ian.. jangan geleng kepala...
mari kita sama2 buat yang terbaik.. lagi satu.. jangan terpengaruh dengan segala lecture.. ahhahha....

ps: mampus aku kalau de lecture yang tersesat baca entri nih... hahaha...
serius aku tak de simpan dendam..

aku rasa perjalanan masih lagi jauh.. jangan jatuh dulu kawan2 semua!!



kita buat satu semangat baru!!



pss: harap2 spirit nih kekal sampai akhirnya..

2 comments:

IzatyMardziah said...

do de best 4 our next sem !!! :)

terompah puaka said...

aminnn... doakan cik pika yek!!!

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!