Followers

Sunday, June 27, 2010

kalah kan adat..

selepas kekalahan england yang telah dimalukan dengan penuh kecomelan oleh germany malam tadi aku hanya tepuk tangan.. sian sume penyokong england.. adik aku minat bena dengan england nih..
aku??? x sangat.. kalau dipikirkan memang la banyak pemain bintang tapi satu pun x de la menyerlah bena.. setakat popular aje.. hehhe.. betulkah??
sorry fanatik england.. pepepon dah kalah dah pun..

















ok.. congrate tuk argentina.. aku sokong korang dari tepi yek.. tapi aku nak korea selatan masuk!! tapi yakz.. gol minit2 akhir... lagi satu aku lambung tinggi cekodok masin sebab ghana masuk.. padan muka usa.. kire ni balas dendam sebab ko kalah kan algeria.. ishh...
-------------------------------------------------------

mentor separuh akhir...
aku sokong illa...
tapi malam tadi memang aku ternganga sat.!!
illa keluar...
beb.. illa favrate kot.. kebyakkan protege mengatakan illa antara saingan terkuat..













fuhh... hilang seri sebentar mentor..
aku target mohd dan illa akan ke final...
so sekrg aku sokong mohd!!!
GO!!!
---------------------------------------------------------------

time melodi semalam.. aku tertarik dengan perbualan singkat nora danish dengan fara fauzana...
fuhhh... terbaik.. sungguh penas dan menusuk kalbu sesiapa yang terlibat tu.. hehehe..
pe yang dorang borak kan??
pe lagi pogi jo ko....web tv3...

ps: sekian... hehhe.. macam sampah entri kali nih.. tapi thanks to POPROSAK sebab yang blablabla.. hehhe..

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!