Followers

Monday, June 21, 2010

kejadian bunuh diri di blok 4 desa tasik

sebenarnya kejadian nih berlaku tengah malam,, malam tadi... kitorang satu rumah tak tau pun pe yang terjadi.. tengah hari esok nya baru tau...

mengikut rumor2 yang didengar dari mulut2 pakcik2 serta makcik2 yang terdapat di blok nih mengatakan pembunuh diri adalah seorang berbangsa india yang tinggal di tingkat 6 yang makna nya atas umah aku.. adusss.. tapi dengar cite bukan nya si mati terjun kat tingkat 6 tapi tingkat 12.. myb kalau terjun kat tingkat 6 hanya cedera parah je kot.. motif tuh masih disiasat..(ceh macam polis la pulok.)

aku dah la tak tau pe pagi2 tuh.. tetiba duk tengah duk layan movie kat laptop nih terbau lak bau kemenyan.. aduss kacau betul.. aku pun buat la relax2 taik ayam.. hahah... dah la semalam si angah tetiba gi tegor bau kemenyan tuh memalam kat dlam bilik.. ..

petang tadi de la upacara keagamaan dorang aku usha dari atas je.. konon cadang nak ambik gamba leh la mencapap dalm blog nih.. tapi takot lak kot2 si mati ngamuk ngn aku.. buat naya jek.. satu blok bau colok yang dorang bakar,.. kat situ aku boleh la menyaksikan secara langsung camne drg buat upacara ikut agama dorang.. tak main lagi dah tengok kat tv usha cite tamil2 nih..

aku tak tau sebab apa si mati mau bunuh diri lagi satu sampai sekarang kau masih membayangkan yang mana satu si mati nih...

ps: aku terpikir2 akan berhantukah blok 4 nih?? ceh.. leh ajak sceekers barang semalam lepak kat tempat kejadian...

2 comments:

hAn2 lamp0R said...

ajak la aq skali kalu nk wt sekers...hahahaha..=p

terompah puaka said...

orait.. leh ko jadi sukarelawan tuk duk sengsorang kat tempat kejadian.. gempak tak idea aku??

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!