Followers

Tuesday, June 22, 2010

kawan ku kronik facebook


















ini adalah kawan aku ... kalau sape satu rumah dengan aku sem lepas dengan senyuman kuali hitam dapat lah mengenal pasti secara tepat siapakah beliau...

hahahha... kronik betul penyakit beliau nih.. kalau mata anda semua sangat la celik... perhatikan.. apakah yang  sedang dilakukan oleh beliau???

ber facebook!! x sempat tanggal telekong??? tu yang pasti.. hehhehe... bukan dia sorang je de penyakit nih.. hampir 98.9% dalam rumah tuh dikuatiri mengalami penyakit kronik yang sama.. cuma beliau kurang bernasib baik kerana cik terompah dapat snap gambar beliau.. (bukan cik pika yang buat au..)

ps: kepada beliau jangan marah... sebab aku rindu sangat ngn korang so aku gi belek2 gambar dengan toshi nih.. thn... jumpa la gambar nih... hehehhe




jangan marah eh...
pss: jadik x muka kesian aku???

6 comments:

nur 'afifah :) said...

yang tulis entry ney..
lg KRONIK..!!!
hahaha~~~ :DD
snlom final..
bukan main..
tmpal kat dinding....
aku TANAK BFBUK..
TGUK CITA KOREA..
hahahha~~
alih2.. :DD
heheheheh~~
RINDU KO JUGAK LER..
KAK PAH.. :DD

terompah puaka said...

hahahhaha.. kurang22 aku de la sikit kesdarn kan... ye la pah oi... jgn tensen2.. kerana itu bukan andaa...

nur 'afifah :) said...

hahahha...
hahahahha...
aku mmg nak sedar..
tp..
xsempat sedar..
tnguk bnde tuh..
...dah tercabut..
heheheh~~ ♥ ♥

terompah puaka said...

kalau camtu naik sem nih ak tampal siap2 ok...

hAn2 lamp0R said...

hahahaha...x leh blah..aq tau 2 sperw..hahaha..=p

terompah puaka said...

fau: rahsiakan.. nanti beliau ngamuk ngn kita... hahahha..

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!