Followers

Thursday, June 17, 2010

siapa sebenarnya jamil kucing?

sebenarnya serius aku tak kenal jamil kucing... disebabkan ada comment dari en jamilkucing yang memberi pendapat dalam entri yang sebelum  nih.. jadi aku tertarik untuk google siapakah beliau..



















YES!! memang aku terkejut.. aku tak tau apa sebenarnya.. ok i try to read carefully.. and aku jumpa macam2 cerita mengenai jamil kucing nih..

aku tak tau betul ke tak sebab aku memang tak mengenali beliau...
and tak penah dengar pon..
mayb kalau sapa yang kenal menganggap aku katak bawah tempurung.. tapi tah..
memang aku tak kenal,..
antara yang sempat aku baca adalah

* (- _") ---> adakah ini the real jamil kucing?? aku tak tau...
*(@@)

*(^ -)
* (+ -)

ps: so fikir..





PSSS.... NI SAMBUNGAN KISAH JAMIL KUCING....

5 comments:

Anonymous said...

Salam...

Saya pernah kenal, dan agak rapat dengan Jamil Kucing ni. Ketika itu, saya masih menuntut di UiTM Shah Alam, dan dalam pada masa yang sama, saya membantu bapa saya berniaga di gerai makan. Jamil ni, kalau pada pandangan pertama, kita lihat memang unik. Cara berpakaian, berbual dan juga ekspresi2 mimik muka yang kadang2 kelakar, dan adakalanya mnakautkan bercampur menjijikkan.

Dia, selalu kelihatan bersama skuter VS 125 yang unik, dan paling unik, kucing2 yang di letak atas motor dia, tidak lompat atau jatuh, walau dia sedang memecut motornya itu. Itu la keunikan Jamil si Kucing ni.

Tapi, ada lagi satu keunikan dia yang perlu saya dedahkan, sebagai seorang muslim yang bertanggungjawab. Di awal tadi saya ada menceritakan bahawa saya membantu ayah saya berniaga ketika waktu belajar dulu. Jamil kucing juga dalam masa yang sama, membantu salah seorang saudara saya berniaga di salah sebuah gerai di Melawati. Dia berniaga selang beberapa gerai tempat ayah saya berniaga. Mula2 lagi saya memang syak ada sesuatu yang tidak kena dengan Jamil ni. Pertama, dia selalu mengaku dia adalah keturunan Sultan Johor dan kenal kerabat2 Johor. Ini berikutan, saya adalah anak jati Johor, jadi beliau menggunakan psiko atas cubaan untuk mempengaruhi saya, dengan mengatakan beliau kenal kerabat2 Johor. Tapi saya tidak semudah itu. Yang menjadi peliknya, dia bukanlah orang Johor pun. Orang Perak. Cuma bekerja di istana Johor. itu saja. Tipu orang kata konon dia kerja sebagai Chef di Istana Johor, tapi realiti, dia sendiri tahu.

Yang kedua, keunikan Jamil ni, dia seorang HOMOSEKSUAL. Saya sendiri pernah dengar dengan telinga saya, dia menceritakan dia "belasah budak CINA dia bela" kat rumah. Dia ni boleh saya katakan gila, sebab dia suka remaja2 lelaki. Percaya?..Itu lah yang saya pernah dengar. Malah dia pernah jemput saya ke rumah dia untuk menonton CD/Video2 lucah. Itu lah alasan dia supaya saya tertarik dengan pelawaan dia. Akan tetapi, saya tidak semudah itu. Saya masih Muslim, ummat Muhammad yang masih berpegang teguh pada ajaran Allah. Memang pelik perangai dia ni. Tapi percaya lah, dia pernah cerita bagaimana dia lakukan dengan budak Cina yang dia pernah bela. Kalo tak silap saya, student lagi. Kenalan internet dia. Itu yang dia cerita.

Percaya atau tidak, itu terpulang pada pembaca. Tetapi jadikan tauladan. Jangan terlalu percaya bulat2 pada seseorang. Kaji dulu. Terima kasih pada saudari. Saya hanya nak berkongsi.

terompah puaka said...

terima kasih sebab komen... saya xleh nak komem pape.. sebabnya saya tak bersemuka dan kenal rapat pun dengan jamil kucing nih... saya buat entri nih sebab tertanya2 siapakah yang mengomen kat entri saya,,, bila di search.. pelbagai cerita pulak yang keluar.. dan baru saya tau serba sedikit.. walau apapun thanks for the comment..

Anonymous said...

Kalau nak kenal jamilkucing.. lihatlah
http://jamilkucingpondan.blogspot.com dan http://jamilismail.blogspot.com

6803man sarawak said...

Support uncle seekers

Anonymous said...

Anonymous ni papagomo.....

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!