Followers

Saturday, August 7, 2010

pesta konvo utem.. jom heboh melaka...2010

hoho.. hari nih.. aku gi jom heboh.. ler xde apa yang best.. tapi aku suka bergambo.. tapi aku jugak suka ambil gamba mereka2 yang bagi aku pelik.. unik. atupun jelik.. heheh... aku nih elergi sikit tengok orang pakai pelik2 nih.. mesti nak usha.. heheh.. bukan apa.. kok atang akal nak buat style lagi gempak ke.. gambo aku tak upload lagi.. nanti2 la.. tu pun kalau aku rajin.. hehhe.. sejak 2 menjak.. bila dah masuk sem nih.. aku nih super busy sikit..(--")

hahah... yang bes tadi time ondaway.. dalam kereta.. time kat trafik light... ada satu kereta kancil nih duk sebelah.. ada sorang dak kecil duk melekat kat tepi cermin tingkap kete.. tengok je kitorang.. kawan aku cakap la..
"weh.. tengok bdk tuh.. mcm de rupa amani dalam cerita adamaya la..."
"comel2!!"
pastu kesudah budak tuh bye2 kat kitorang.. pastu kirorang pun pakat babye2 kat budak tuh..

apsal gaban nak cite pasal babak babye2 nih..

hahahha.. kalau korang nak tau yang sebenarnya budak tuh betul2 si mia...ala yang pegang watak amani tu la..
tu pun member aku cam bapak dia time kat jom heboh tadi...

memang comel al si amani nih... de je gamba dia kat kawan aku ... tapi dia x upload lagi... xpe2.. nanti dia upload aku kasi link kat blog la.. hahaha...


pergi sat pesta konvo.. tengok apa yang ada.. tapi takde apa lak yg intersting pulak time tuh.. so kesudah.. kami sume balik umah.. tido!!
abis sudah ceritaceriti hari nih...
--------------------------------------------------
tapi aku still jeles kat dak2 kelas.. dorang dapat begambo dengan nash.. gi konsert malam tadi..kat utem.. pesta konvo.. aku tak gi pun.. ishhh... cambest je... gaban lak post kat fesbukk..
hahaha.. macam aku tak gaban lak kalau de gambo cambest tuh.. yang pasti aku tengah layan jeles.. sekian..

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!