Followers

Tuesday, August 3, 2010

aku benci jadi orang tengah

aku paling benci kalau orang terutamanya lelaki yang suruh aku jadi orang tengah.. kira nak ayat awek suruh aku yang cakap kat awek tuh.. banyak songeh ko..
ko ingat awek tuh suka ke kalau ko main orang tengah nih.. lagi minah tuh tak respect ko ada lah...

so jangan nak gatal2 nak suruh aku jadi orang tengah.. kalau aku yang mencadangkan untuk jadi orang tengah ada la akal sikit....

tapi aku tak tolak kalau ko nak suruh aku kasi sikit2 nasihat pasal awek tuh.. aku bukan yer kejam sangat tak mo tolong kawan.. cuma aku tak mo tanggung risiko.. so aku doakan ko berjaya lah tackle awek tuh..
serius aku jenis yang terbuka ... cite jer la apa2 aku no hal la...

agak2 awek tu tak layan apalah kira nya ko cari awek tuh kat facebook ke?? kan datang akal nak buat apa lepas tuh.. ishhhh....


konklusi yer aku benci laki yang takde berani tuk hadapan dengan orang kesukaannya... aku rasa zaman sekrang wajib terus terang.. kalau suka katakan jer ko suka.. abis cite...


pika:tu je nak bebel... sorry cik terompah.. entri sampah sebentar,,,

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!