Followers

Monday, August 2, 2010

aku mohon maaf wahai promoter sekalian...

pada hari ini.. aku ingin memohon maaf kepada semua promoter2 tak kiralah korang jual apa pun..


disebabkan satu enri aku menyebabkan seorang promoter mengomen kat entri tuh...aku terkejut jugak.. tapi salah aku jugak.. maybe ayat yang digunakan oleh aku merobek perasaan dia..



















sekali lagi wahai promoter sekalian ... aku minta maaf yer..
tapi seriuslah.. aku tolak sambil senyum ....

aku dah sedar macam mana peritnya korang kerja (--")
tapi walau apa pun thanks sebab komen...
sangat terima kasih sebab betulkan kesalahan aku..
sesungguhnya aku hanya manusia biasa...


terompah:pika oi.. len kali kalau nak tulis apa pun dalam ini terompah.. pikir dulu.. ngok la ko nih...

1 comment:

tinta emas said...

Kesian promoter tu.. tetapi kadang2 etika dan cara depa dalam promoc barang depa tu membuat kita geram. sabar je lah..

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!