Followers

Saturday, August 28, 2010

dirogol saudara kandung sendiri..

nauzubillah.. mintak dijauhkanlah segala benda buruk nih.. aku selak2 sat METRO hari nih.. dan sangat tertarik dengan cerita nih.. tapi sebenarnya cerita nih bukan sesuatu yang baru.. just aku rasa macam nak cakap kat sini pasal benda nih...

kalau diperhatikan.. sebenarnya kes2 rogol.. cabul... dera... kebanyakkan pesalahnya terdiri daripada orang yang hampir dengan kita.. yang mempunyai pertalian hubungan.. contohnya.. banyak kat dada akhbar tuh..tulis..
"atuk rogal cucu"
"ayah sumbangmahram...
"abang rogol adik sendiri..

oh.. aku trauma dengan benda2 nih...

kalau ikutkan cerita yang aku baca.. abang dia adalah seorang penagih dadah.. bapak dia jugak gitu pemabuk.. mereka dah kematian ibu.. adui kesian mereka..
yang abang nih pun.. kenapa lah dirogol adik sendiri.. darah daging sendiri pulok tuh...
kok ye pun ko nak kumpul dosa.. pegi la buat dengan pelacur ke maknyah ke.. dorang tuh memang sukarela..


ada yang pekenan??
hambik ko..

terompah:aku benci lelaki begini... insaflah.. jangan biarkan nafsu memakan diri sendiri sampai darah daging sendiri nak ko makan..

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!