Followers

Monday, August 9, 2010

cara nak rawat senggugut

sebab hari nih aku punya senggugut tahap superb.. aku tak kira aku azam lepas habis jer kelas prof salam.. aku nak online internet nak cari cara nak cegah bende alah nih...
akhirnya aku jumpa la beberapa petua menarik..
menarikkah??
tah..

try usha...
CeRitA 1
kIsaH 2

tapi bila aku baca semua yer macam tak penah aku buat jer.. heheh..
nak buat pun rasa mcam tuttt... jer...
so.. tips aku pulak..
+ duduk diamkan diri dalam bilik... jangan keluar.. buat hal sendiri..
+jangan banyak cakap..
+paling mujarab.. kalau time tuh tak de kelas ... TIDUR... memang paling bagus lah...

+istifar bebanyak...
+muhasabah diri.. kita cuba bayangkan kesakitan yang ibu.. mama... emak.. kita tangguh time bersalin berganda-ganda sakitnya dari yang kita hadapi sekarang.. so.. tak kan sakit yang macam Argggghhhh... nih tak leh nak handle.. nak beranak nanti camne??
pehhh.... (--")
+yang selalu aku buat ialah sapu minyak angin..lega la sikit perut tuh kan..
+lanyak jer sesapa yang buat ko marah... ye la time camni memang emosi kita susah sikit nak prdict.. sekejap baik... sekejap tak boleh blah...
time nih pulak de yang peramah nak bermesra2.. gurau senda.. padahal ko tengah gila serius buat report assgmnet... ishh.. memang ko cari nahas la..


ps: pada sesapa yang terasa dengan aku kok terlempang ke.. terajang ke pe.. minta maaf la yek.. (- ,^)
hari nih aku emo sikit... weh.. darah banyak ilang la... kene pulak nak pikir psl report thermo yang nak kene hantar on d spot..pastu kelas math kejut pulok.. last skali yang paling aku trauma.. kelas prof salam.. prof yang suka kan perfection... ewahhh... lagi la kronik aku rasa...

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!