Followers

Sunday, November 14, 2010

sila jadi girlfriend saya yang halal?

ko baca tajuk entri ni ... ko paham tak maksud dia apa??

"sila jadi girlfriend saya yang halal?"


















gambar terseksi la.. sorry

ala.. kepada yang buat2 tak paham..
dalam bahasa omputih...














*apsal aku tetiba gelabah cicak lembik nak tulis entri ni??

satu..
sebab ada member aku kat formspring tanya bila aku nak kawin??
-ada ke patut- aku hanya pandai masak gulai lemak cili api je.. kari tu belum master lagi.. jadi aku tak layak kawin.. hehe- ok gile..
lagi.. aku tak cukup umur lagi la ngek oi.. memang ak sekeh beliau ni...

dua..
pun sebab kat formspring..
member aku ni cakap.. aku bukan girl yang suka cerita kapel2 ni..(nampak sgt status aku apa kan) gelak guling2 sekarang kengkawan!!
n.. dia tambah lagi ... member ak ni lebih suka aku kawin terus.. wooo... cinta lepas kawin.. i like,...

*aku lebih suka bila laki propose guna ayat selain will u married me??
guna la... ayat yang comel2 sikit.. yang bole pompuan tu fikir sikit pe yg cuba ko sampaikan..
macam kat atas ni...

perkataan halal tu... simbolik kot...

atau..

"sila jadi hawa saya?"


okeh .. aku mengarut...



bye.. sambung balik study...

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!