Followers

Saturday, July 17, 2010

kisah jamil kucing lagi..

sebenarnya cerita jamil kucing nih dah lama berkepuk dah entri yer.,. tapi tadi bila aku bukak jer cik terompah nih.. terpampang la comment yang perlu di approvekan.. yang intersting yer.. it about jamil kucing dan orang yang mengomen yer khabaryer pernah kenal rapat dengan beliau.. ohh... kalau nak baca lanjut pasal siapa jamil kucing nih..
JOM BACA>>

meh sini aku copy apa yang pengomen yang bertindak hanya sebagai anonymous itu,,

"Salam...

Saya pernah kenal, dan agak rapat dengan Jamil Kucing ni. Ketika itu, saya masih menuntut di UiTM Shah Alam, dan dalam pada masa yang sama, saya membantu bapa saya berniaga di gerai makan. Jamil ni, kalau pada pandangan pertama, kita lihat memang unik. Cara berpakaian, berbual dan juga ekspresi2 mimik muka yang kadang2 kelakar, dan adakalanya mnakautkan bercampur menjijikkan. 

Dia, selalu kelihatan bersama skuter VS 125 yang unik, dan paling unik, kucing2 yang di letak atas motor dia, tidak lompat atau jatuh, walau dia sedang memecut motornya itu. Itu la keunikan Jamil si Kucing ni.

Tapi, ada lagi satu keunikan dia yang perlu saya dedahkan, sebagai seorang muslim yang bertanggungjawab. Di awal tadi saya ada menceritakan bahawa saya membantu ayah saya berniaga ketika waktu belajar dulu. Jamil kucing juga dalam masa yang sama, membantu salah seorang saudara saya berniaga di salah sebuah gerai di Melawati. Dia berniaga selang beberapa gerai tempat ayah saya berniaga. Mula2 lagi saya memang syak ada sesuatu yang tidak kena dengan Jamil ni. Pertama, dia selalu mengaku dia adalah keturunan Sultan Johor dan kenal kerabat2 Johor. Ini berikutan, saya adalah anak jati Johor, jadi beliau menggunakan psiko atas cubaan untuk mempengaruhi saya, dengan mengatakan beliau kenal kerabat2 Johor. Tapi saya tidak semudah itu. Yang menjadi peliknya, dia bukanlah orang Johor pun. Orang Perak. Cuma bekerja di istana Johor. itu saja. Tipu orang kata konon dia kerja sebagai Chef di Istana Johor, tapi realiti, dia sendiri tahu. 

Yang kedua, keunikan Jamil ni, dia seorang HOMOSEKSUAL. Saya sendiri pernah dengar dengan telinga saya, dia menceritakan dia "belasah budak CINA dia bela" kat rumah. Dia ni boleh saya katakan gila, sebab dia suka remaja2 lelaki. Percaya?..Itu lah yang saya pernah dengar. Malah dia pernah jemput saya ke rumah dia untuk menonton CD/Video2 lucah. Itu lah alasan dia supaya saya tertarik dengan pelawaan dia. Akan tetapi, saya tidak semudah itu. Saya masih Muslim, ummat Muhammad yang masih berpegang teguh pada ajaran Allah. Memang pelik perangai dia ni. Tapi percaya lah, dia pernah cerita bagaimana dia lakukan dengan budak Cina yang dia pernah bela. Kalo tak silap saya, student lagi. Kenalan internet dia. Itu yang dia cerita.

Percaya atau tidak, itu terpulang pada pembaca. Tetapi jadikan tauladan. Jangan terlalu percaya bulat2 pada seseorang. Kaji dulu. Terima kasih pada saudari. Saya hanya nak berkongsi."

terompah:begitulah ceritanya... korang baca.. korang yang tafsir sendiri
sekian..
kepada jamil kucing.. kot2 terbaca lah.. 
aku hanya ingin berkongsi... aku tak sebelah sesiapa.. 
bagi aku.. hanya Tuhan yang maha mengetahui segala sesuatu..

6 comments:

Anonymous said...

tipu ja tu,,fitnah,,lebih baik awak g mebunuh..Allah ja tahu sapa en.jamil kucing....

cik-terompah said...

eometime kita kena baca betul2 apa yang sebenarnya orang nak smpai kan dalam entri. tuduhan melulu tu buat awak nampak x matang . :)

Anonymous said...

kenapa ambik maklumat fitnah dari papa gomo yang BANGANG TU. dIA TU PENJILAT UMPORNO

Anonymous said...

please cik terompah delete this entry...perlu bijak..xperlu lah masuk hal politik...buruk nama nanti....

cik-terompah said...

dan sebenarnya ni bukan tulisan cik terompah.. ni komen dari anonymous. so x salah kalau kongsi. awak2 semua yang nilai kan sendiri. cik terompah tak tuding ke sesapa pun yang betul salah. :) chill k..

cik-terompah said...

papagomo yang ambik dr entri ni la saudara. =.="

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!