Followers

Tuesday, July 6, 2010

oh..tolong lambatkan masa!!!

oh please lah.. tetiba rasa macam malas pulak nak balik melaka,, nak tempoh semester baru.. nak tempoh lecture baru.. oh assigment yang bakal datang.. aku tau encik assigment akan datang dengan cara yang sungguh kejam.. dia tau aku akan suka buat keje last minute.. oh.. tolonglah ubah perangai wahai cik pika!!

oh.. habislah tidurku yang lena 2 bulan ini.. akan tiba waktu aku akan tidur hanya 2 jam.. oh tolonglah lambatkan waktu...

susahnya nak predict apa yang bakal berlaku sem ini.. semua mungkin terjadi.. aku dikejutkan oleh mereka2 yang sibuk mengatakan yang kolej kediaman yang bakal berubah.. oh.. aku rindu taman tasik utama.. walaupun aku dikelilingi oleh mat2 vietnam yang suka berbasikal sambil memasang radio yang mengumandangkan lagu2 yang aku tidak paham.. tapi aku tabik pada mereka kerana mereka sayangkan muzik mereka,,, tapi kita??

oh.. aku rindukan cafe yang membuatkan perut aku berlagu riang dengan nasi goreng paprik favret aku!! adakah mungkin aku dapat merasa lagi??
"makcik mahal"...oh... aku bakal rindukan beliau.. walau dia suka cekik duit aku.. tapi aku tak boleh lupekan jasa makcik sebab berjaya membuatkan perutku kenyang,,
oh ,,, aku lari topik... dussssssss.....
(--")

oh.. satu lagi masa bakal aku  tempoh  sem ini.. jika diizinkan kereta biru bapaku akan ku tunda sampai ke selat melaka.. eh tak.. sampai ke ayer keroh sahaja...(--")

oh.. mungkinkah sifatku akan berubah menjadi pendiam sem ini.. mau focus kata hati nya,,, tapi oh.. aku tak janji.. kawan2!! bimbing aku please!!!

oh.. mungkin aku susah lagi untuk mendapatkan connection internet yang terbaik!! line yang ala2 kura2 pulang ke tasik.. aduss buat hatiku gundah gulana seketika,,,

oh... aku baru menyentuh beg ku.. hanya selak baju saja.. bila mau kemas.. masa tak panjang lagi.. oh.. malasnya...

aku mau makan apa yang de depan mata!! nanti kat melaka.. aku tak sampai hati nak mengorbankan rm2 semata2 ayam seketul kecik.. oh... itu tak termasuk nasinya!! apakah??



terompah: berapa banyak "oh" la...

akhir sekali aku nak wish all the best untuk semua kengkawan sekalian yang bakal memulakan sem yang baru ini... jangan memain lagi deh.. aku pun kene ingatkan kat diri sendiri jugak sebab selalu sangat terlupa..
(--")



ps:datang dengan harapan.. pulang dengan kejayaan.. indah betul kata2 itu ye tak??

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!