Followers

Monday, July 12, 2010

riangria kuih apam..

terlampau banyak cerita aku nak story sebenarnya pasal perpindahan aku ke apartment bunga raya nih.. pahit yer banyak sangat sampai air kopi pun terasa manis.. huahuahau.. trajik tak perempumaan tuh...

sebenarnya before cite pasal rumah kat sini better aku cite pasal riang ria kitorang before masuk sem.... aku .. pah...zaty.. mie.. angah .. kaklang gi beli belah kat masjid jamek.. memang letop lah... layan lah pic2 nih...
dimana aku??

ok.. aku dah rembat satu kasut kat sogo... memang sogo suka buat sale ..

hoho... dah letih shopping kat sogo.. kitrg melantak kepsi... huahua..



hari nih aku makan sikit... percayalah!

oh.. time nih kitorang tengah mengusha buku2.. ilmiah


senget,,...


pika: zaty.. sampai x. tuh??
mie:suh la pika bik.. ko nih..

gambar nih betul2 aku tengah usha buku nih.. serius


kalau buku tuh tajuk dia lelaki terompah merah.. kompem aku beli..


yang nih betul2 POYO...


zaty nak belajar cara2 masak telor goreng...

jersi cap cikai  nike hanya rm 10....


jangan focus yang itu!!


pakcik penjual jersi yang sempoi... wahhhh... i like!!

pah:pakcik... boleh kasi kurang kasi 5 hinggit tak??
pika(dalam hati):muka pah dah spesis duit syiling 5 sen deh..



ko percaya tak.. croc dijual rm 5??
x caye ke??
tapi percaya lah!! hahhahaa,,, rm5 kot!!

ada demotrasi kat bazar dep[an masjid jamek time kitrg mau balik..


mau balik!! bye2 masjid jamek!!!!

ok.. gambar kat sini memang wajib..

aku penat gler.. serius aku rasa macam kaki aku hilang kot..

tapi akhirnya..

mereka juga turut duduk tanpa hiraukan keadaan sekeliling... sempoi !!


cerita disebalik gambar nih.. boleh taya zaty ok!!!!!hahahhahahah...


ps: memang best dapat shopping.. tapi esok yer memang macam %^*#$@#.. 

terompah..: cik fafau tak join sebabyer.. beliau de jpj test!!



No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!