Followers

Sunday, July 4, 2010

oh hadiah!!! engkau mencabarku!!

10 julai 2010 jatuh pada hari sabtu.. eh betul ke?? sat2..
aku check kelander sat.... ok.. betul..
maknayer... hari tuh besday ayah ku!! en maullod!! yahooo....

hahahha... mau beli apakah??
beliau dah meyumbangkan suara sejak dua menjak nih.. menyebut yang bukan2..
ko tau de ke patut nak blackberry... tak pon paling cibaipun nak kasut croc ori!! pehhh...
hahahha.. aku gelak guling2.. hehhe.. nak yang itu jer..

" len kali mintak la rumah sebelah rumah datuk yusof haslam ke??"

" x pon ferrari sebijik sebab (ayah rasa kalau pakai moto gi pasar tuh amat meyusahkan.. kan bagos de ferrari sebijik..)"
baru tercabar otak aku nak pikirkan.. 
hehhehe....

pepepon yah.. kalau lah kiranya along ada duit nak kasi benda nih sume kompem i will give u lah!!

terompah: x decide lagi nak kasik pe.. paling haram pun aku kasi peluk macam doraemon memelok nobitalah tuk ayah.... tapi hari tuh aku kuar kl... so... urmmmm...

terompahs: thanks kasik aku bawak kete gi melaka.. huahuahau.....

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!