Followers

Sunday, June 10, 2012

CERITA "SENYUM" AKU

dia boleh buat aku senyum gelak tanpa boleh mengeluarkan sepatah perkataan pun.
dan sejujurnya. ohh pehliss lah ! gila betei dia  nih!

ringkasan cerita bermula.

mukadimah
abang *adik aku* .. 15 kali dia text, call aku ajak pergi the mines nak beli baju lejen katanya. aku yang keletihan kerja hari sabtu * 2/6/12* ikutkan aja kemahuannya. aku pun memang niat nak rembat buku2 lejen..

*bangang plak rasanya aku cita lejen2.. kejadah ? apa itu lejen ? ni ha.... click sini

tengah cerita
esok nya aku pergi kenduri kahwin. dia kemain la suruh aku bawak sekali buku-buku yang aku beli. ohhh.. suka hati pinjam buku sengih kerang aku !dia  janji esok nak pulang kan. ok le tewww

klimaks

4/6/12 *11 bulan*

on da way
dia  : *bukak dashboard* nah ! hadiah ! *hulur sengih kerang* suka tak?
aku    : errr pe benda nya ! i beli sendiri kot ! kejadahnya
dia     : tak suka ka?
aku    : huh? memang tak laaaaaaa

parking kereta
aku : dah jom ! cepat ! lapar!
dia : bukak la buku tuh dulu..
aku  : laaa. tak kan nak baca kat sini.. balik kang la i baca..
dia : bukak je laaaa
aku : *bukak buku.. cari sticky note sebenarnya,,, (xde pun)* aik? abis nak suh aku baca sepatah2 ke?aku pandang dia.
dan rupanya..
       
last page.


haaaaaaaa???

(monolog)
kejap! time aku pergi the mines tuh ! aku tak jumpa linglung pun. then bila masa buku aku ada sain dia ni? 29/5? woi ! aku pegi 2hb laaaaaaaaaaaa!! that means! ni bukan buku aku pun! lagi satu aku dah patahkan pun side tepi buku tu. tapi yang kat tangan aku ni .. elok ja !

:'(

kelu.senyum. kejap! aku gelak jugak! *pandang dia lagi *

ikut hati mata aku nak leleh dah kat situ. tapi sebab aku rasa aku wanita poyo kental. tahan je la. jeling dia. senyum. haish. dia buat lagi! jantung aku ni bole pam laju2 tahu tak?

nasib baik tak halal. kalau dia halal. dah lama aku peluk dah. kahkahkah!

thanks Abdullah Nur Mu'izz



rasanya . aku tak pandai taip panjang-panjang macam status dia sebab friend aku kat fb ada 923 ja. tapi kat sini.. aku ada lebih lagi member.. member fb pun bole baca kat sini kan? :)

ps : jujur : *sayang dia!*

pss :maap. entri pasal gelik2 plak kan. sorry. next entri gua jadi  serius balik!


SENYUM =>  :)

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!