Followers

Monday, June 18, 2012

FACEBOOK kekadang celaka juga.



facebook ni kekadang banyak pekdah nya kalau diperhatikan. takyah dah mak leha mak joyah jalan keliling kampung nak canang cerita. just dengan menaip beberapa patah kata kat status wall oleh mak joyah dan mak leha.. satu kampung bole tahu cerita sensasi mereka.

ohhsem kan?


so samalah jugak dalam family ni.. makcik-makcik pun ada facebook.. so anak buah, menantu , anak sedara, cucu, cicit.. toksah la nak up status libat keluarga, perli, tak puas hati,perasaan-perasaan mencarut tak tentu pasal. emosi terlebih, menyampah so what ever la sebab ada ja orang baca. makcik-makcik awak tu takda la friend 5000 macam awak-awak semua. 300 je pung agaknya.. so awak update ja. kompem masuk home dia.

hey ! awak tu muda lagi tau. hormati la orang yang lagi tua dari anda. jangan lah menunjukkan kemarahan kat facebook tuh. kekadang aku pelik. usia dah matang dah. tapi duk lagi luah cengitu. kalau umur belas-belas ni aku paham sangat la.. dorang tuh baru nak rasa matang. kan? aku pengati jaa.. kihkih..


so aku saran kan.. buat lah blog macam ni ka. tak pun nak lagi mudah. buat twitter.. haaa.. ko nak carut situ.. orang haram tak kesah. makcik-makcik pun takde twiiter ak rasa la kot. kihkih..

nway. ibu aku ada twiter. =p

ps: facebook jugak boleh buat hubungan jadi renggang. jaga-jagalah. hormatilah sesama kita. :)

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!