Followers

Monday, June 25, 2012

JURUTOL 2 - RESIT


jurutol 1 

kan gua cakap. waktu gua rest ja gua akan update. kalau gua cukup tenaga la . hari ni gua cukup tenaga.

gua nak cerita la kisah resit. ala. benda alah bila kita bayar kita mintak kertas yang tulis apa yang kita bayar tuh. tahu?

tak tahu. engko pergi la mana-mana tol . engko mintak la.. "dik nak resit " nanti dia kasi. bole?

engko tahu sepanjang gua jadi minah tol.. eh lebih senonoh kata gadis tol market sikit gua rasa. . kihkih.
baru gua tahu resit ni banyak nama rupanya, macam-macam karenah kalau user nak mintak resit.

resit juga disebut sebagai bil, kertas, atau yang lagi comel.. dorang buat gerak tangan bentuk empat segi. gua agak sebab dorang tak tau nak sebut resit tu binatang pa. tapi dorang nak jugak benda resit tu, ye la.. nak claim kat company kan...
gua paling menyampah.. bila user sebok cakap dekat henset kendian sebok hulur tangan tapi bebel2 sensorang. gua rasa dia da kasi duit cukup2 dah. tapi duk tadah tangan. dah la tak pandang muka gua. kurang-kurang buat la gerak tangan comel tu ka. muka da la macam cinabeng. hayun! 

nasib baik customer always right. kalau tak gua da carutkan.

engko ingat orang keje kasi resit dekat engko tu takda perasaan. ke bole baca fikiran engko.


ps : happy birthday ibunda ku tercinta ! yeahhh !



No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!