Followers

Monday, October 31, 2011

luahan perasaan bagi si hati batu

bagi seorang jiwa hati batu . memang payah. memang tak pandai nak luah perasaan guna kata-kata.

tapi bila seorang yang jiwa hati batu ni meluahkan perasaan, maka , dia betul-betul maksudkan.

"once she/he say it, she/he really mean it "

jika dia sudah meluahkan kata-kata.,
aku harap. orang yang dia sayang tu jaga lah dia baik-baik.

memang dalam hubungan kita tak boleh predict. sejauh mana kita boleh pergi dengan relationship tuh.
adakah hanya berakhir sebagai kawan atau sebaliknya kan?

so tak salah kalau berusaha. perbaiki diri. jadikan hubungan tu satu batu lonjatan untuk kita berjaya. bahagia. mungkin dia adalah pemangkin untuk kita berjaya, boleh jadi sahabat . aci jadi pendengar setia bila kita perlu nak berkata-kata.

so. hargai orang yang sayang kita.


blog ni dah lebih 1000 follower. thanks guys!! dush gua terharu !

2 comments:

fany wany said...

nice tips.
wahh dah 1k, tahniah :D

aleen aiden said...

setuju!couldnt agree more. ^_^

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!